Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر با شکست یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید اما با توجه به سایر نتایج ذوبی‌ها در لیگ برتر ماندگار شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امشب با انجام 8 دیدار هم‌زمان برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین مسابقات ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 21:15 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف مس رفسنجان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این دیدار علاوه بر 2 تیم برگزارکننده برای تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به نتایج بازی‌های تراکتور-سایپا و آلومینیوم اراک-نفت مسجدسلیمان، می‌توانست تکلیف بقا و یا سقوط سبزپوشان را مشخص کند.

ذوبی‌ها در حالی به مصاف مس رفتند که هفته گذشته مقابل سپاهان با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و با توجه به پیروزی سایپا مقابل آلومینیوم اراک با این تیم هم‌امتیاز شده و فاصله چندانی با سقوط نداشته باشند. ذوبی‌ها از 28 بازی قبلی خود 26 امتیاز به دست آورده و با استفاده از تفاضل گل‌ بهتر نسبت به سایپا در رده چهاردهم جدول جای داشتند.

در آن سو تیم مس رفسنجان هفته گذشته مقابل پدیده مشهد به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم گذشت تا با اندوختن 36 امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرد. مسی‌ها با توجه به فاصله یک امتیازی با تیم‌های آلومینیوم اراک و پدیده، شانس این را داشتند که با پیروزی مقابل ذوب‌آهن و در نظر گرفتن نتایج سایر بازی‌ها صعود یکی، دو پله‌ای را تجربه کرده و با رده خوبی فصل را به پایان برسانند.

تقابل ذوب‌آهن با مس رفسنجان بدون شک سرنوشت‌سازترین بازی سبزپوشان اصفهانی در طول چند سال اخیر بود؛ تیمی که همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و سابقه چند قهرمانی در جام حذفی و نایب‌قهرمانی آسیا را در کارنامه خود داشت، اکنون در مرز سقوط قرار گرفته بود و باید با تمام قوا برای بقا می‌جنگید. شاگردان حسینی با سایپا هم‌امتیاز بوده و با این تیم تنها یک تفاضل گل فاصله داشته و برای بقا در لیگ، چاره‌ای جز پیروزی مقابل مس نداشتند؛ اتفاقی که با توجه به فشار روحی و روانی زیاد روی بازیکنان این تیم چندان ساده هم به نظر نمی‌رسید.

ذوب‌آهن این دیدار را با ترکیب یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا محمودآبادی، حسین شنانی، پیمان رنجبری، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی و فرشاد محمدی‌مهر آغاز کرد.

در آن سوی میدان نیز عقیل کعبی، محمد قاضی، فراز امامعلی، مهرداد رضایی، داود نوشی صوفیانی، میثم نقی‌زاده، محمد انصاری، محسن آذرباد، مسیح زاهدی، حسین جعفری و مجید نصیری ترکیب 11 نفره مس رفسنجان در این مسابقه را تشکیل می‌دادند.

در دقیقه 3 مهرداد قنبری ضربه آزادی را به سمت دروازه مس ارسال کرد که با ضربه سر عبدالله حسینی همراه شد اما دروازه‌بان مس رفسنجان این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 11 ذوبی‌ها فرصت دیگری برای باز کردن دروازه مس رفسنجان داشتند اما شوت پیمان رنجبری از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

در دقیقه 18 مسیح زاهدی به دلیل خطا روی بازیکن ذوب‌آهن با کارت زرد داور جریمه شد.

دقایق بعدی این مسابقه بسیار آرام دنبال شد و دو تیم فرصت چندان خطرناکی روی دروازه یکدیگر به دست نیاوردند.

در دقیقه 43 وحید محمدزاده ضربه آزاد اعلام شده به سود سبزپوشان را به سمت دروازه مس فرستاد اما مجید نصیری مدافع مس این توپ را دور کرد.

2 دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه نخست این مسابقه اعلام شد که پس از سپری شدن آن، نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی بدون گل ذوب‌آهن و مس رفسنجان در نیمه نخستحواشی دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان| مصدومیت دروازه‌بان ذوب‌آهن/ واکنش رئیس مجمع نمایندگان اصفهان به حواشی هفته پایانیترکیب تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد

در دقیقه 52 شوت ناگهانی و سرکش بازیکن ذوب‌آهن از بالای دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

در دقیقه 53 محمد قاضی در میان تعلل مدافعان ذوب‌آهن با شوتی محکم دروازه ذوب‌آهن را فرو ریخت تا مس با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه 56 حسین شنانی داخل محوطه جریمه مس اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه او توسط دروازه‌بان مس رفسنجان مهار شد.

در دقیقه 61 مجتبی حسینی دست به تعویض در ترکیب ذوب‌آهن زد و رضا محمودآبادی جای خود را به مجتبی حق‌دوست داد.

در دقیقه 65 محسن آذرباد از راه دور اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه ذوب‌آهن کرد اما یوسف بهزادی دروازه‌بان سبزپوشان با دو مشت این توپ را دور کرد.

در دقیقه 67 فرشاد محمدی‌مهر پشت ضربه آزاد اعلام شده به سود ذوب‌آهن قرار گرفت اما شوت سرکش او به تیرک عمودی دروازه مس برخورد کرد و راهی به دروازه مس رفسنجان پیدا نکرد.

در دقیقه 69 سنگربان مس به دلیل تأخیر در آغاز بازی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در دقیقه 71 ذوبی‌ها روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت شدند اما ضربه سر عبدالله حسینی را دروازه‌بان مس مهار کرد.

در دقیقه 76 علی خدادادی و دارکو بیدوف در ترکیب ذوب‌آهن قرار گرفتند و محمدرضا سلیمانی نیز بازیکن تعویضی مس رفسنجان بود.

در دقیقه 80 نیز مهرداد آوخ وارد ترکیب مس شد.

همچنین در دقیقه 82 امیرمحمد پناهی و ایوان مارکوویچ نیز برای ذوب‌آهن به میدان آمدند.

در دقیقه 83 باز هم در تعلل مدافعان ذوب‌آهن، مس فرصت دیگری برای گلزنی داشت اما یوسف بهزادی دروازه ذوب‌آهن را نجات داد.

5 دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه دوم این مسابقه اعلام شد.

مس رفسنجان در دقایق پایانی این بازی دو تعویض دیگر هم انجام داد.

این دیدار در نهایت با شکست یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید، اما  با توجه به نتایج سایر مسابقات ذوبی‌ها با تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در لیگ برتر ماندگار شدند.

انتهای پیام/165/ف

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مس رفسنجان مس رفسنجان رفت در دقیقه دروازه بان دروازه مس اعلام شد لیگ برتر ذوبی ها بان مس بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲ - قرقیزستان ۱

تیم ملی فوتسال ایران پس از سه پیروزی متوالی مقابل افغانستان، بحرین و کویت ۹ امتیاز کسب کرد و در گروه D جام ملت‌های آسیا صدرنشین شد تا مقتدرانه‌تر از همه مدعیان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند، اما شاگردان وحید شمسایی اکنون که مقابل قرقیزستان قرار گرفته‌اند، کار سختی دارند چراکه حریف‌شان در مرحله گروهی شگفتی‌ساز شد و توانست بالاتر از ژاپن بایستد و به‌عنوان تیم دوم از گروه C به دور یک‌چهارم نهایی صعود کند.

ملی‌پوشان فوتسال ایران امیدوار هستند امروز مقابل قرقیزستان غافلگیر نشوند و با ادامه روند پیروزی‌های خود در جام ملت‌های آسیا، به مرحله نیمه نهایی برسند و از سوی دیگر هم سهمیه جام‌جهانی را به دست بیاورند.


تیم ملی فوتسال ایران
باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی


 تیم ملی فوتسال قرقیزستان
بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو
سرمربی: لوئیز برنات مولینا

شرح گل‌ها:

ایران ۱ - قرقیزستان ۰ (دقیقه ۸: بهروز عظیمی): مهدی کریمی در سمت چپ زمین توپ را به بهروز عظیمی رساند که حرکت در عرض و شوت تماشایی این بازیکن با پای چپ به کنج دروازه قرقیزستان گل اول بازی را به همراه داشت.


ایران ۱ - قرقیزستان ۱ (دقیقه ۹: آمان‌بائف دونیربک): غافلگیری بازیکنان ایران کاری کرد تا بکبولوت اخمت علیف، دروازه‌بان قرقیزستان تا میانه زمین پیشروی کند و با پاس رو به جلو، توپ را به دونیربک برساند و این بازیکن هم با چرخش و شوت نوک پای زمینی که از بین پا‌های باقر محمدی عبور کرد، گل تساوی را به ثمر رساند.


ایران ۲ - قرقیزستان ۱ (دقیقه ۱۰: سالار آقاپور): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای ایران ایران سالار آقاپور با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و گل دوم را زد.

حضور کمرنگ تماشاگران در سالن جلب توجه زیادی می‌کند.

فوتسالیست‌های ایران نمایش هجومی در شروع بازی داشتند که درخشش گلر قرقیز‌ها مانع از گلزنی زودهنگام شد.


اولین خطای ایران پس از یک دقیقه و ۲۸ ثانیه سپری شدن از بازی توسط آقاپور به ثبت رسید.

پس از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه از آغاز مسابقه، قرقیزستان اولین شوت به چارچوب را زد.

نزدیک بود دروازه ایران در دقیقه ۱۱ باز شود که خوش شانسی باقر محمدی کاری کرد تا ضربه طلایبکوف در محوطه به بیرون زده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • صعود تیم باشگاه اورست اصفهان به رشته کوه‌های هیمالیا