Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:03:37 GMT

اسکله بندر پهل تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۸۱۶

اسکله بندر پهل تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میرهاشم خواستار اظهار کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و افزایش تعداد مرگ و میر در روزهای اخیر، این اسکله از امروز به طور کامل تعطیل شده است.

 وی همچنین گفت: از دستگاه‌های مستقر در اسکله بندر پهل و لافت خواسته شده از هرگونه ترددی در این اسکله جلوگیری کنند.

 فرماندارخمیر در ادامه خاطرنشان کرد: فقط خودروهای امدادی، خدماتی و تامین کننده کالاهای اساسی و یا شهروندان شهرستان قشم که قصد بازگشت به این جزیره را دارند اجازه ورود به این اسکله را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: شهروندان جزیره قشم نیز که قصد خروج از این جزیره از طریق اسکله بندرپل را دارند فقط در صورت ارائه مجوز می تواند از این اسکله عبور کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ و میر بندرعباس اسکله بندر پهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح یک شنبه در نشست با نماینده منتخب بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال جدید باید از تمام فناوری‌ها و تفکر جمعی برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم شریف جزیره خارگ استفاده بهینه کرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی خارگ در تمام ارکان مدیریتی خدمات رسانی، عمران و آبادانی، رفع نواقص، شناسایی و رفع مشکلات جزیره باید خود را مسؤول بدانند.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به ضرورت اتخاذ راهکارهای مناسب مدیریتی برای رفع مشکلات و تنگناها، استفاده از خرد جمعی را مهم خواند و تصریح کرد: هر اندازه که در تصمیم گیری‌ها با دانش بیشتری حرکت کنیم، موفق‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6084274

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • جزیره نخل جمیرا نماد دبی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • «راز جزیره» در شبکه امید