Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو| گل پنجم تراکتور به سایپا توسط پیمان بابایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد

تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار بین مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، در جلسه امضا این تفاهم نامه که با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شریف، معاون پژوهشی و برخی اعضای هیات علمی دانشگاه از یکسو و مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و جمعی از معاونین و مدیران از سوی دیگر برگزار شد، دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه شریف گفت:شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین شرکت های فعال در صنعت روانکار است و با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفعلی که دانشگاه صنعتی شریف دارد امیدواریم بتوانیم با همکاری موثر در حوزه های مختلف فناورانه و دانش بنیان، در بومی سازی ملزومات وارداتی، ارتقا کیفیت و ایجاد ارزش افزوده بالاتر از محصولات پالایشی و تحولات آینده نزدیک باتوجه به تغییر روندهای جهانی در فراگیری خودروهای الکتریکی، گام اساسی در پیشرفت راهبردی این صنعت داشته باشیم.

وی افزود: «با توجه به اینکه صنعت روانکار فقط اختصاص به خودرو ندارد و نقش اساسی در تمامی صنایع کشور ایفا میکند، امیدواریم با برنامه هایی که در زمینه داخلی سازی مواد اولیه و استفاده از فناوری های نوین در تولید محصولات شرکت نفت ایرانول داریم، بتوانیم با حداکثر توان موجود در این دانشگاه، در راستای ارتقای این شرکت در بازارهای داخل و خارج از کشور همکاری داشته باشیم.

در  این جلسه مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن معرفی توانمندی های شرکت نفت ایرانول گفت: شرکت نفت ایرانول با سابقه ترین شرکت در صنعت روانکار کشور است که با دارا بودن دو پالایشگاه تهران و آبادان، ظرفیت بالایی در حوزه پیشرفت های دانش بنیان دارد. ما بدنبال تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و اجرایی شدن پروژه هایی در زمینه توسعه و ارتقا کیفیت محصولات، ایجاد ارزش افزوده در محصولات جانبی، بهبود و تحول در فرایندها، بومی سازی مواد اولیه، به کارگیری فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی و توسعه سرمایه انسانی متخصص هستیم.

وی افزود: با توجه به آینده صنعت روانکار و ورود خودروهای برقی در سال های آینده باید از هم اکنون تحقیقات و پژوهش در راستای محصولات این حوزه مانند انواع روغنهای دارای عمر روانکاری بالا و گریسهای خاص را شروع کنیم.

در این جلسه دکتر حدادپور معاون پژوهش و فناری دانشگاه، دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه، دکتر جمشیدی رئیس دانشکده مهندسی شیمی و نفت و دکتر عینی معاون پژوهشی دانشکده در خصوص ظرفیتهای همکاری و سوابق همکاری های موثر دانشگاه با سایر صنایع صحبت کردند.

همینطور در این جلسه جناب آقای تولیت معاون مالی و اقتصادی، جناب آقای دکتر کامیار معاون و جناب آقای تدین مدیر طرح و توسعه(R&D) و جناب آقای صدقی مدیر کنترل کیفی شرکت نفت ایرانول، به بیان دیدگاه ها و نقاط مشترک همکاری موثر با دانشگاه پرداختند.

در پایان این جلسه تفاهم نامه توسط مهندس عیسی اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید. پس از تبادل تفاهم نامه مقرر شد طی جلسات مشترک ماهانه در خصوص پیشرفت مفاد تفاهم نامه، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند