Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به مراحل پایانی اتصال راه‌آهن رشت به انزلی و بندر کاسپین گفت: به‌منظور تسریع در روند تکمیل این راه‌آهن تأمین مالی بخشی از این پروژه به قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذارشده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات خوبی در هشت سال گذشته در گیلان به انجام رسیده است، اظهار کرد: دولت در هشت سال گذشته برخی طرح‌های اولویت‌دار را در هر استان تعریف کرده و در گیلان این پروژه‌ها مثل راه‌آهن رشت قزوین به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مراحل پایانی اتصال راه‌آهن رشت به انزلی و بندر کاسپین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته یک‌هزار میلیارد تومان برای اتصال راه‌آهن رشت به بندر انزلی و کاسپین در نظر گرفته‌شده و به‌زودی آماده بهره‌برداری است.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم توجه به تأمین به‌موقع منابع مالی در پروژه اتصال راه‌آهن رشت به انزلی بیان کرد: به‌منظور تسریع در روند تکمیل این راه‌آهن تأمین مالی بخشی از این پروژه به قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذارشده است.

نوبخت از تحویل یک‌هزار و ۷۴۰ واحد مسکن محرومین به نیازمندان خبر داد و افزود: برنامه دولت نگاه ویژه به محرومین بوده و در این راستا اقدامات خوبی هم انجام و بر این اساس از دو هزار واحد سهمیه گیلان، یک‌هزار و ۷۴۰ واحد مسکونی تحویل داده‌شده و مابقی در آستانه تحویل دادن است.

وی یکی از معضلات مهم در گیلان را مسئله پسماند دانست و بیان کرد: به گواه آمار دولت توجه بسیار جدی به حل مشکل پسماند در استان‌های شمالی داشته و بیشترین اعتبارات در بخش پسماند استان گیلان در دولت تدبیر و امید بوده است.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه تجهیز فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل یکی دیگر از برنامه‌های دولت در گیلان بوده و ۵۰ میلیارد تومان به تجهیز این فرودگاه اختصاص‌یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت گیلان بندر کاسپین قرارگاه خاتم الانبیا اتصال راه آهن رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبریان شامگاه یکشنبه در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت پروژه جهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در این پروژه تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت پروژه و شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی پروژه تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

کد خبر 6084875

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود