Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:12:37 GMT

سئوالی که نباید از مغانلو پرسیده می‌شد!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۲۷۳۶

سئوالی که نباید از مغانلو پرسیده می‌شد!

مهاجم سرخ‌ها پس از تجربه اولین قهرمانی، این عنوان را به پدر و مادرش تقدیم کرد.

شهریار مغانلو پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم ک پنجمین قهرمانی را بگیریم. از این بابت خیلی خوشحالم. تقدیم می‌کنم به خانواده‌ام و پدر و مادرم که واقعا در این مدت خیلی اذیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که جواب زحماتشان را داده باشم.

 

مهاجم تیم پرسپولیس درباره پیوستن به سپاهان گفت: من در حال حاضر بازیکن پرسپولیسم. بگذارید از قهرمانی لذت ببرم و سوالات حاشیه‌ای نپرسید. انشالله ببینم چه تصمیمی گرفته ‌می‌شود.

 

مغانلو در پایان بدون پاسخ به سوالی مبنی بر تعویضش با محمد محبی جمع خبرنگاران را ترک کرد.

پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که توافقات در حال انجام است تا با وزارت ورزش برای حق پخش به نتیجه برسند و در شش ماه آینده این اتفاق رقم خواهد خورد و آئین نامه تقدیم دولت خواهد شد.

جبلی در ابتدای صحبت های خود گفت: تبریک صمیمانه می‌گویم به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس، آرزویی که پس از سالها اتفاق افتاد و می‌خواهم این مژده را به همه هواداران ورزش بدهم که در حال تدوین آئین‌نامه ای هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهیم کرد.

جبلی اعلام کرد که برای حق پخش مسابقات تلوزیونی در حال توافق با وزارت ورزش هستند و گفت: بر اساس برنامه هفتم حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که ما و وزارت ورزش آئین نامه ای را برای تعیین تکلیف حق پخش تقدیم دولت بکنیم و روی پیشنهاد مشترک ما توافق داریم با وزارت ورزش و فکر می‌کنم که این اتفاق رقم بخورد و تکلیف حق پخش مشخص شود.

جبلی همچنان ابراز امیدواری کرد که در سال جاری و مسابقات فصل آینده فوتبال ایران تمام مسابقات فوتبال در استان های مختلف با تجهیز شدن واحدهای سیار با کیفیت HD و کارگردانی بهتر به مرحله پخش برسد.

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!