Web Analytics Made Easy - Statcounter

متئو لوواتو مدافع 21 ساله هلاس ورونا به زودی راهی آتالانتا می شود.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ آتالانتا با هلاس ورونا برای جذب لوواتو بر سر مبلغ 8+3 میلیون یورو به توافق نهایی رسیده است. این مدافع جوان ساعاتی پیش به برگامو رسید و به زودی در تست پزشکی آتالانتا حاضر می شود. قرارداد او با آتالانتا 4 ساله است که قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است انتقال لوواتو به آتالانتا ارتباطی به جدایی کریستین رومرو ندارد. مدافع آرژانتینی در آستانه انتقال به تاتنهام است اما دمیرال (یوونتوس)، تومیاسو (بولونیا)، لوییس فلیپه (لاتزیو) و بوتمان (لیل) گزینه های مدنظر آتالانتا برای جانشینی رومرو هستند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس مجتبی محرمی در طرفداری: گفتند مویت بلند است، نمی توانی مربی باشی! عذرخواهی مهدی تارتار از هواداران سپاهان: صادقانه بگویم برای شکست پرسپولیس خیلی تلاش کردیم اما نشد! / فیلم طعنه مدافع پرسپولیس به فرهاد مجیدی: من به این ها نمی بازم! داوید آلابا بابت 5 سال حضور در رئال مادرید، مبلغی حدود 115 میلیون یورو دریافت خواهد کرد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی به استون ویلا برای جذب جک گریلیش

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال

ویدیویی از متئو، پسر لیونل مسی، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او مانند پدرش در فوتبال چه استعداد قابل توجهی دارد.

فیلمی از او در حال دویدن در حال بازی کردن برای تیم رده پایه باشگاه اینترمیامی منتشر شده است. او علاوه بر گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، چهار بار دیگر با نمایش فردی دیدنی برای تیمش گل می‌زند.

او حتی یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پدرش را پس از گل تقلید کرد و با دستانش بوسه معروف مسی را اجرا کرد. دقت متئو روی ضربه ایستگاهی و استایل او پیش و هنگام اجرا کردن این ضربه در فضای مجازی بار‌ها مورد مقایسه با پدرش قرار گرفته است.

این اولین باری نیست که یکی از فرزندان مسی به‌خاطر کار‌های چشم‌گیر در زمین، در فضای مجازی وایرال می‌شود. تیاگو، پسر بزرگ او که ۱۱ ساله است، اوایل این ماه برای تیم زیر ۱۲ ساله‌های اینترمیامی یک گل به ثمر رسانده بود.

لئو هم در اینترمیامی وضعیت خوبی دارد و طی ۵ بازی فصل جاری لیگ حرفه‌ای آمریکا ۵ گل به ثمر رسانده است. میامی به تازگی با نتیجه ۳-۲ در شب گلزنی مسی از روی ضربه ایستگاهی موفق به شکست اسپورتینگ کانزاس سیتی شده بود.

منبع: ورزش سه

tags # لیونل مسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین نرخ ارز مشخص شد/ توصیه فوری بانک مرکزی به خریداران طلا و ارز
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا
  • (عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • ۱۶ امتیاز اسماعیل‌نژاد برای یک پایان خوش در ایتالیا
  • متئو مسی و به ثمر رساندن 5 گل در یک بازی با پیراهن اینتر میامی / فیلم
  • گل والی تماشایی متئو کواچیچ به لوتون تاون (منچسترسیتی 2-0 لوتون تاون)