Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@12:30:48 GMT

برگزاری کارگاه مهندسی تبلیغ غدیر در همدان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۲۸۲۲

برگزاری کارگاه مهندسی تبلیغ غدیر در همدان

کیمیا رهبان فرد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای شناساندن عظمت روز غدیر خم در طی برنامه ریزی منظم در ماه‌های گذشته ساخت ۳۷ پادکست مربوط به ولایت امیرالمومنین از متن کتاب ماه بلند توسط این تشکل دانشجویی انجام شد.

وی با بیان اینکه کارگاه مهندسی تبلیغ غدیر با حضور استاد موسوی هفته‌ای یک جلسه با حضور دانشجویان طلاب و دغدغه مندان غدیر برگزار شد، ادامه داد: برگزاری مسابقه‌ی غدیر به مدت ۳۰ شب برگزار شد که هر شب با قید قرعه بین به برندگان جوایزی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد ادامه داد: برگزاری جشن استقبال از غدیر در فضای باز باغ موزه همراه با مداحی و نقالی از دیگر برنامه‌ها بود.

وی افزود: مسابقه‌ی کتابخوانی به مناسبت عید غدیر، عید ولایت، پخش ۱۰۰ غذای نذری در بین نیازمندان در روز عید و توزیع حدود ۱۵۰ عدد پک فرهنگی، خوراکی برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌ها بوده است.

رهبان فرد اضافه کرد: همچنین تلاش شد با پخش کتاب علی همای رحمت در بین مردم و گرفتن عکس نوجوانان با پوستر من غدیری هستم فضایی معنوی در شهر ایجاد شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: غدیر خم بسیج دانشجویی همدان دانشگاه آزاد اسلامی غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان