Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما عملکرد خوبی مقابل فرانسه داشتیم و اگر آسیب دیدگی حدادی و برخی بازیکنان دیگر نبود، شرایطمان بهتر بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از شکست تیم ایران مقابل فرانسه اظهار کرد: فرانسه تیم بسیار خوبی است و بازیکنانش در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با این تیم متعادل بود و اگر آسیب دیدگی حامد و برخی از بازیکنان نبود شرایط بهتری داشتیم. به جز آمریکا مقابل تیم چک و فرانسه بازی متعادلی انجام دادیم. به نظرم باید مقابل این دو تیم با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم، ولی در مجموع عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود.

شاهین‌طبع تصریح کرد: بازیکنان فرانسه خیلی سریع بازی می‌کردند و عملکرد خیلی خوبی مقابل این تیم داشتیم. بسکتبال قابل مقایسه با هیچ رشته‌ای نیست و باید برای رسیدن به نتیجه بیشتر تلاش کرد.

 سرمربی تیم ملی درباره کمبود بازی‌های تیم ملی در طول سال نیز تصریح کرد: تمام تیم‌ها بازیکنانشان همیشه در حال بازی هستند و در شرایط مسابقه هستند. کشورهایی مثل ژاپن را دیدید که در این بازی‌ها چه نتایجی کسب کرد. سعی کردیم در این مسابقات بازی‌های با کیفیتی انجام دهیم و عملکردمان قابل قبول بود.

شاهین‌طبع  در مورد احتمال خداحافظی کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: اطلاعی از خداحافظی صمد نیکخواه ندارم.

وی درباره عملکرد بازیکنان در این دوره از بازی‌های المپیک نیز گفت: ابتدا از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که حمایت کردند، سپس از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که با آخرین توان تلاش کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهران شاهين طبع المپیک ۲۰۲۰ توکیو بسكتبال تيم ملي بسكتبال ايران شاهین طبع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم