Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، گفت: جهاد در حوزه جذب مشارکت‎های دانشجویی در جامعه به موفقیت‎های فراوانی دست یافته است.

سعید صفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، اظهار کرد: همان‌طور که از نام جهاد دانشگاهی مشخص است، باید اقدامات این نهاد برآمده از بطن دانشگاه و به‌صورت کاملا جهادی باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های ذکر شده تاکنون عملکرد موثری داشته است.

رئیس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروهای جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، جوانانی علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ... هستند، افزود: این نیروها باید از لحاظ علمی و مهارتی تقویت شوند، همچنین آن‌ها دوره‌های تخصصی را بگذرانند تا هدایت صحیح فکری و عملی برای آنان صورت بگیرد و نیروهایی متخصص و متعهد برای آینده تربیت شوند.

وی در خصوص ارتباط جهاد دانشگاهی و دانشگاه، تصریح کرد: نیروهای جهاددانشگاهی از طریق ارتباط‌گیری با روسا، معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مشکلات را بررسی کرده و برای حل آنان، چاره‌اندیشی کنند.

صفی یادآور شد: البته انجام کار، به‌ویژه اگر در راستای اهداف پروردگار باشد، مانع دارد، این موانع با تدبیر، صبر و حوصله حل می‌شوند، باید به مسئله اشراف پیدا کرد، از متخصصان مشورت گرفت و از موانع عبور کرد.

رئیس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولویت‌های کشور در اقتصاد و فرهنگ خلاصه شده است، اظهار کرد: این دو اولویت در مجموعه جهاددانشگاهی می‌تواند به خوبی اثرگذار باشد، رشد اقتصادی و جهش تولید نیازمند نگاه علمی و جهادی بوده که ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در این عرصه بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، افزود: جهاد در حوزه جذب مشارکت‎های دانشجویی در جامعه به موفقیت‎های فراوانی دست یافته است.

صفی در پایان و در توصیف عملکرد جهاد دانشگاهی بیان کرد: دانشجویانی که با علاقه‌مندی و استعدادهای اندک وارد پایگاه‎های جهاد دانشگاهی می‎شوند، متخصصان آینده کشور هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی منطقه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی جهش تولید موانع تولید مقام معظم رهبری در دانشگاه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، از زمان حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران کمتر پیش آمده که تیم او بازنده باشد، اما در ماه‌های اخیر این اتفاق تکرار شده و به همین دلیل هواداران سپاهان به کلی نسبت به توانایی‌های فنی سرمربی پرتغالی خود که تجربه کار در باشگاه‌های بزرگی نظیر رئال مارید، اینتر، چلسی و .. را دارد، شک کرده‌اند و حتی برخی از آنها دیگر به شایستگی این مربی ایمان ندارند.

در این بین دو باخت برابر الهلال در حالی که سپاهان در ابتدا موفق به باز کردن دروازه حریف قدرتمند خود هم شده بود، سبب شد تا بسیاری او را مربی‌ای منفعل در رختکن و در بین دو نیمه بدانند که توانایی استفاده از شواهد نیمه اول برای تغییر جریان بازی و رقم زدن آن را به سود خودش و شاگردانش ندارد.

با این حال در مصاف با ملوان شرایط به گونه‌ای کاملا متفاوت رقم خورد. بازیکنان سپاهان در شرایطی به رختکن رفتند که با یک گل بازی را به میزبان خود باخته بودند و نمایش خوبی هم ارائه ندادند. در نیمه دوم اما ماجرا به طول کلی شکل دیگری پیدا کرد و بازیکنان سپاهان با ارائه یک نمایش تحسین‌برانگیز موفق شدند دو گل بزنند و برنده از زمین مسابقه خارج شوند.  

جالب اینکه در نشست خبری نیز از مورایس درباره دلیل تفاوت عملکرد شاگردانش در نیمه دوم پرسیده شد که او با شوخی و با ادبیات خاص خود به این پرسش اینطور پاسخ داد:« یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.» 

سپاهان پس از پشت سر گذاشتن چند ماه سخت حالا در دو بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و حمایت هواداران نیز نسبت به هفته های گذشته بهبود یافته است. باید دید ماجراجویی سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به عنوان یکی از خبرسازترین تیم های لیگ و البته جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی در نیمه اول مسابقات چطور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه