Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، درخصوص قطعی و افت فشار آب در برخی از محلات کرمانشاه، اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته خط انتقال آب گاوشان (تصفیه‌خانه شماره یک شهید نظری) دچار شکستگی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شکستگی این خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه و اجرای عملیات تعمیر و ترمیم خط انتقال، اکثر محلات کرمانشاه در مناطق سه‌گانه شهر کرمانشاه به‌خصوص مناطق یک و دو، تا اتمام تعمیرات با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص زمان پایان این افت فشار و قطعی آب، گفت: زمان دقیق آن مشخص نیست چون خط انتقال سدگاوشان به تصفیه‌خانه با دبی بالایی بوده برطرف کردن چنین حوادثی زمان‌بر است، همکاران دستگاه‌ مربوطه هم‌اکنون در محل حضور دارند و در تلاش هستند در اسرع وقت مشکلات را حل کنند.

وی از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواست، با مدیریت مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند تا این قطعی و افت فشار آب کمتر دیده شود.

مرادی در پایان، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه آب افت فشار شهید مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه علی مرادی گاوشان خط انتقال آب خط انتقال افت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد

گیبل استیوسون قهرمان سنگین وزن بازی‌های المپیک توکیو، در انتخابی تیم ملی آمریکا شرکت نخواهد کرد و به این ترتیب در پاریس غایب خواهد بود. 

این کشتی گیر تحت قرارداد با WWE (سازمان مسابقات کشتی‌کچ) است. این قرارداد پس از قهرمانی استیوسون در المپیک ۲۰۲۱ منعقد شد. پس از آن، او در سال ۲۰۲۳ به تشک بازگشت و با قدرت قهرمان آمریکا شد و قرار بود در جهانی بلگراد حاضر باشد ولی این اتفاق رخ نداد. قهرمان المپیک به جای کسب عناوین جدید در کشتی، مجبور است با شرکت در برنامه‌های سازمان مسابقات کشتی‌کچ در این رقابت‌ها حاضر باشد.

بسیاری در آمریکا تصمیم استیوسون برای پایان دادن به کشتی خود در سن ۲۱ سالگی را محکوم کردند. 

هنری سهودو قهرمان کشتی المپیک و UFC با انتقاد شدید از این تصمیم استیوسون گفت: افرادی مانند گیبل استیوسون از هدر دادن بهترین سال‌های جوانی خود برای سرگرمی و پول پشیمان خواهند شد. من کشتی گیر سنگین وزنی به چابکی و سرعت او ندیده‌ام. فکر می‌کنم او می‌توانست یک حرفه استثنایی در کشتی داشته باشد. او می‌توانست برای دومین بار قهرمان المپیک شود ولی احمق بود و حالا WWE به او اجازه شرکت در آزمون‌های المپیک را نمی‌دهد.

این هفته مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا برای حضور در المپیک برگزار می‌شود و مشخص خواهد شد که کدام یک از آمریکایی‌ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت. مدعی اصلی حضور در بازی‌ها در وزن تا ۱۲۵ کیلوگرم میسون پریس است.

سال گذشته او در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کرد و جای گیبل استیوسون را گرفت و به مدال برنز رسید. او در بلگراد به گنو پتریاشویلی گرجستانی باخت و دردیدار رده بندی عبدالله قربانوف را شکست داد.

منبع: ایسنا

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقال آب و غذا به مناطق سیل‌زده بلوچستان با هلی‌کوپتر سپاه
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات