Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد حدادی ستاره تیم ملی ایران پس از  بازی مقابل فرانسه در المپیک توکیو اظهار داشت: امروز مقابل فرانسه خیلی بهتر از دیدار با آمریکا بازی کردیم، من همیشه گفتم ما هر چند سال یک بار شانس بازی با تیم‌های بزرگ را داریم و باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را کنیم. به خاطر مصدومیتی که داشتم امروز نمی‌خواستم بازی کنم اما با خوردن مسکن تمام تلاشم را کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی صحنه‌ها به خاطر دردی که داشتم عقب می‌ماندم اما بچه‌ها سعی کردند به من کمک کنند.

حدادی در خصوص بلاک شات روی دست رودی گوبرت عنوان کرد: در آن صحنه گوبرت بین لاین‌آپ و دانک دو دل بود، می‌خواست دانک کند اما دید من آنجا هستم و برای لاین‌آپ هم اقدام کرد و من رسیدم، اگر برای دانک اقدام می‌کرد من نمی‌رسیدم. او بازیکن بااحترامی است و جزو ۵ مدافع برتر NBA است. در کل فرانسه تیم خوبی دارد و بسیار خوب بازی می‌کردند.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: من فعلا قصد خداحافطی از تیم ملی را ندارم، اما سعی می‌کنم کم‌تر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم. دوست دارم تا وقتی که می‌توانم امتیازآور باشم، تیم ملی را کمک کنم. همه می‌گویند که سن من بالا رفته اما بازیکنانی هستند در کشورهای مختلف که تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنند.

وی افزود: به دلیل آسیبی که دارم باید بیشتر به بدنم برسم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. من بیش از اندازه از بدنم استفاده کردم به همین خاطر این آسیب‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک

رئیس‌جمهور فرانسه درباره پذیرش ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس و تغییر مکان احتمالی مراسم افتتاحیه این مسابقات صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RMC Sport؛ امانوئل مکرون گفت: این تصمیم (پذیرش ورزشکاران روسی در بازی‌های المپیک 2024 در وضعیت بی‌طرف) به نظر من، منصفانه است. ما از ورزشکاران می‌خواهیم که به معیارهای تعیین شده احترام بگذارند، نسبت به مخالفان اظهارات توهین‌آمیز، سیاسی و تهاجمی نداشته باشند.

از دست رفتن المپیک برای قهرمان پرش سه‌گام

رئیس‌جمهور فرانسه افزود: المپیک به کشورها و ورزشکارانی که با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند، اجازه می‌دهد، آشتی کنند. روسیه دعوت نشده است، رهبر آن را نمی‌توان دعوت کرد اما ورزشکاران می‌توانند بدون سرود و پرچم رقابت کنند.

امانوئل مکرون درباره تهدیدهای امنیتی مراسم افتتاحیه المپیک پاریس اظهار داشت: در صورت وجود تهدید امنیتی در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک، ما چندین گزینه داریم. اگر این اتفاق بیفتد، مراسم افتتاحیه به تروکادرو یا حتی استاددو فرانس محدود می‌شود. ما تحلیل ریسک را در زمان واقعی انجام خواهیم داد.

رئیس‌جمهور فرانسه درباره انتظاراتش از کاروان کشورش در المپیک پاریس گفت: فرانسه باید در بین پنج تیم برتر رده‌بندی مدال‌های المپیک قرار گیرد. در بازی‌های پارالمپیک، هدف ما این است که به جمع هشت تیم برتر جدول رده‌بندی مدال‌ها راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • میزان آمادگی پاریس برای بازی‌های المپیک
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • شوک به والیبال فرانسه چند ماه مانده به المپیک
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس