Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@22:39:13 GMT

تولد آقاپسر عجول در ارتفاع ۹ هزار پایی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۶۵۸

تولد آقاپسر عجول در ارتفاع ۹ هزار پایی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد از تولد نوزادی در بالگرد اورژانس هوایی در ارتفاع ۹ هزار پایی در شهرستان دنا خبر داد.

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا، جهانبخش وحدت‌نژاد شامگاه جمعه افزود: امروز از روستای "مازه کز" سادات محمودی در شهرستان دنا ،با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شد و برای مادر بارداری با وضعیت بحرانی درخواست کمک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: به دلیل شرایط اورژانسی این مادر ۳۰ ساله ، بلافاصله با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

وحدت نژاد ادامه داد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ بر بالین مادر باردار، اقدامات حمایتی  انجام، ولی با توجه به شرایط زایمانی، مادر باردار با بالگرد به سمت بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شد.
وی افزود: در طول مسیر، بر فراز آسمان، نوزاد پسر در بالگرد اورژانس به دنیا آمد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تشکر از خدمات ارزنده کادر پروازی و تکنسین های اورژانس ۱۱۵، گفت: این مادر و نوزاد با شرایط مطلوب و ایده آل به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان دنا اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان