Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: به قدری حواشی و بی اخلاقی‌ها در فوتبال زیاد شده که هر چه حواشی، سر و صدا و رفتار‌های دور از شأن بیشتر باشد، بیشتر دیده می‌شوی و زودتر به کارت رسیدگی می‌شود!

خبرگزاری میزان - عباس چمنیان در میانه‌های فصل جاری لیگ‌برتر دستیار مسعود شجاعی در تراکتور بود. وی پس از جدایی از تراکتور نیمی از مطالبات خود را بخشید، اما تراکتور نیم دیگر را به وی پرداخت نکرد و او مجبور به شکایت از این باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس چمنیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص روند طی شده در این پرونده گفت: فعلاً رأسی صادر نشده و پیگیر صدور آن هستیم. به قدری حواشی و بی اخلاقی‌ها در فوتبال زیاد شده که اولویت شکایت من کمتر جلوه می‌کند. ظاهراً هر چه حواشی، سر و صدا و رفتار‌های دور از شأن بیشتر باشد بیشتر دیده می‌شوی و زودتر به کارت رسیدگی می‌شود!

وی افزود: به جایی رسیده‌ایم که یک سرمربی لیگ‌برتری در نشست خبری از اوضاع مزاج و بیرون روی خود صحبت می‌کند و این گفتار صرفاً توهین به تیم‌ حریف و خبرنگاران نیست، بلکه توهین به فرهنگ و شعور یک ملت است. با محرومیت‌های ناچیزی که تعیین می‌شود، این افراد به جای اینکه تنبیه شوند تشویق می‌شوند، زیرا تا مدتی تیتر یک رسانه‌ها هستند. نهایتا یک جلسه محروم شوند و یا باید مبلغی را پرداخت کنند، اما با خودشان می‌گویند همه جا حرف از من است! وقتی بازیکن و مربی پول حرفه‌ای می‌گیرد باید هم رفتار حرفه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: چمنیان: تراکتوری‌ها گفتند پول نداریم برو شکایت کن/ گل‌گهر چشم انداز بلندمدتی برای فوتبال پایه دارد

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور عباس چمنیان لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور عباس چمنیان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالانشین برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های قعرنشین برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر در تلاش هستند. استقلال تهران و پرسپولیس به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند و در قعر جدول نیز دو تیم صنعت نفت و نساجی با ۱۶ امتیاز قرار گرفته‌اند و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.

حسن اشجاری کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم اظهار داشت: با نگاهی به جدول کاملاً مشخص است که قهرمانی بین یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم‌ها شانس بسیار کمی دارند.

مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم با این حال باز شانس استقلال بالاتر است در صورتی که مدیریت و کادر فنی این باشگاه حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و دست از اختلاف بردارند، چون این تیم صدرنشین است و با توجه به بازی‌هایی که دارد می‌تواند امتیازات لازم به دست آورد و بار دیگر به قهرمانی دست یابد.

دوست دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود

او ادامه داد: در پایین جدول شرایط خیلی سخت‌تر از بالای جدول است و به نظرم هر تیمی که با صنعت نفت، نساجی و استقلال خوزستان نباید احساس آرامش کند. هر ۳ تیم از باشگاه‌های قدیمی در ایران هستند و امیدوارم نساجی که یکی از تیم‌های پرطرفدار در ایران به حساب می‌آید و با توجه به هزینه‌هایی که کرده است به نظرم می‌تواند از دیدارهای باقی مانده امتیازات خوبی را کسب کند و در لیگ برتر باقی بماند اما کار دو تیم جنوبی استقلال و نفت سخت است و نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم در لیگ باقی می‌ماند.

بیانیه نویسی فقط باعث ایجاد حاشیه در تیم‌ها می‌شود

اشجاری در رابطه با بیانیه نویسی باشگاه‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌هایی که رو به بیانیه نویسی بروند جریمه سنگینی لحاظ خواهد کرد، گفت: بیانیه نویسی تنها باشگاه‌ها را وارد حاشیه می‌کند و این موضوع تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد و در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها هم اثر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در رابطه با جریمه فدراسیون فوتبال هم باید بگویم این نتیجه‌ها سودی به همراه نخواهد داشت و اگر درگیری بین باشگاه‌ها رخ دهد باز سراغ بیانیه نویسی می‌روند. این مساله باید ریشه‌یابی شود تا هیچ مدیری سمت این کارها نرود.

اشجاری در پایان گفت: هواداران فوتبال نیاز دارند تا یک بازی زیبا تماشا کنند که با ایجاد حاشیه‌های زیاد مانند همین بیانیه نویسی باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان از بین رود. امیدوارم در سال‌های آینده دیگر شاهد اینگونه حاشیه نباشیم و بیشتر به دنبال رفع نقاط ضعف تیم‌ها برویم.

کد خبر 6080987

دیگر خبرها

  • عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من است
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری