Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@11:46:51 GMT

حدادی: قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۸۱۷

حدادی: قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران فعلاً قصد خداحافطی از تیم ملی را ندارد.

به گزارش مشرق، حامد حدادی، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران پس از  شکست مقابل فرانسه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گفت‌وگو با سایت فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: امروز مقابل فرانسه خیلی بهتر از دیدار با آمریکا بازی کردیم، من همیشه گفتم ما هر چند سال یکبار، شانس بازی با تیم‌های بزرگ را داریم و باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره تیم ملی بسکتبال ادامه داد: به خاطر مصدومیتی که داشتم، نمی‌خواستم بازی کنم اما با خوردن مسکن، تمام تلاشم را کردم. بعضی صحنه‌ها به خاطر دردی که داشتم عقب می‌ماندم اما بچه‌ها سعی کردند به من کمک کنند.

حدادی در خصوص بلاک شات روی دست رودی گوبر، ستاره تیم ملی فرانسه عنوان کرد: در آن صحنه، گوبر دو دل بود، می‌خواست دانک کند اما دید من آنجا هستم. اگر برای دانک اقدام می‌کرد من نمی‌رسیدم. او بازیکن با احترامی است و جزو ۵ مدافع برتر NBA است. در کل فرانسه تیم خوبی دارد و بسیار خوب بازی می‌کردند.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: من فعلا قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم اما سعی می‌کنم کم‌تر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم. دوست دارم تا وقتی که می‌توانم امتیازآور باشم، تیم ملی را کمک کنم. همه می‌گویند که سن من بالا رفته اما بازیکنانی هستند در کشورهای مختلف که تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنند.

وی افزود: به دلیل آسیبی که دارم باید بیشتر به بدنم برسم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. من بیش از اندازه از بدنم استفاده کردم به همین خاطر این آسیب‌ها به وجود آمده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو بسکتبال تیم ملی حامد حدادی المپیک المپیک 2020 ژاپن ستاره تیم ملی بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست مردان بسکتبال با ویلچر ایران برابر هلند

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های انتخابی پارالمپیک پاریس در فرانسه به مصاف تیم هلند رفت و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های انتخابی پارالمپیک پاریس که در فرانسه در حال برگزاری است، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی امروز شنبه ۲۵ فروردین به مصاف تیم هلند رفت و با نتیجه ۶۱ بر ۵۳ شکست خورد.

تیم ایران روز گذشته نیز در اولین دیدار از رقابت های مرحله گروهی برابر فرانسه شکست خورده بود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در مرحله گروهی فردا یکشنبه ۲۶ فروردین در سومین دیدار خود  به مصاف تیم کانادا خواهد رفت.

در این مسابقات ایران با تیم های هلند، کانادا و فرانسه همگروه است و در گروه دوم کلمبیا، ایتالیا، آلمان و مراکش قرار دارند.

این رقابت ها آخرین مرحله برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است و در پایان از ۸ تیم شرکت کننده ۴ تیم برتر سهمیه کسب خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • انتخابی پارالمپیک پاریس| کانادا مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد
  • شکست مردان بسکتبال با ویلچر ایران برابر هلند
  • دومین باخت پیاپی ایران در بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک
  • گارد آمریکایی، ستاره لیگ بسکتبال ایران