Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس nv سنندج اظهار کرد: شامگاه سوم ماه جاری مردی 44 ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.  

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات در خصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فاتحی در ادامه بیان داشت: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، محل اخفتای متهم را که دائما در حال جابه جایی در استان‌های مجاور بود شناسایی کردند. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه 8 مرداد ماه دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی استان کردستان عبدالله فاتحی سنندج قاتل دستگیری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در شوش

فرمانده‌ انتظامی شوش گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در دزفول، قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در شوش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

محمدی‌نسب اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 746969

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش