Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در جلسه‌ای که با حضور مسعود منصور رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، استاندار فارس، نماینده شهرستان‌های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس و رئیس سازمان صمت استان برگزار شد یک فروند هلی کوپتر از سوی شرکت پاسکو به مدت دوماه در اختیار اداره کل منابع و آبخیزداری فارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با حریق‌های احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی بویژه در ارتفاعات و نقاط صعب العبور و نیز تسریع درعملیات انتقال و جابجایی به موقع نیروها، یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق به استان فارس اختصاص یافت.

او اظهار داشت: این بالگرد در صورت ضرورت و هنگام وقوع آتش سوزی‌های احتمالی در عرصه‌ها امدادرسانی‌های لازم را انجام خواهد داد.

صمد نژاد با بیان این که بیشترین و طولانی‌ترین حریق‌ها در مناطق صعب العبور و کوهستانی رخ می‌دهد افزود: با استفاده از این بالگرد می‌توان نیرو‌ها را سریعا به محل اعزام و از گسترش حریق جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی فارس اختصاص فروند بالگرد امدادی اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان