Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:05:12 GMT

قاتل فراری دو زن سنندجی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۹۱۱

قاتل فراری دو زن سنندجی دستگیر شد

عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شامگاه سوم ماه جاری مردی 44 ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.  

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات در خصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فاتحی در ادامه بیان داشت: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، محل اخفتای متهم را که دائما در حال جابه جایی در استان‌های مجاور بود شناسایی کردند. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه 8 مرداد ماه دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی استان کردستان عبدالله فاتحی سنندج قاتل دستگیری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش