Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمود بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به اینکه درگیر پیک پنجم کرونا هستیم باید سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند و از تمام ظرفیت‌های دانشگاه در این شرایط استفاده کنیم. با هماهنگی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارها به‌خوبی انجام شد و از تمام ظرفیت‌های سطح ستادی اعم از ستاد و دانشکده‌ها بهینه استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات اجرایی راه‌اندازی این سایت‌ها از هفته پیش شروع شده بود و ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر در روز کار خود را آغاز کرده است و در پی آن در دانشکده‌های پزشکی و پرستاری و مامایی هماهنگی‌های لازم انجام شده است امید داریم در اولین فرصت نیز سایت واکسیناسیونی را هم در دانشگاه تهران فعال کنیم تا به دایره خدمت‌رسانی اضافه شوند.

بیگلر یادآور شد: حضور همکاران در این مراکز به شکل داوطلبی است و از نیروهایی که در واحدها هم دورکار هستند و مشارکت کرده‌اند در این فرایند استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: صرفاً حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه واکسن را در اختیار این مجموعه‌ها قرار می‌دهد و تأمین نیروهای حفاظتی از طریق مدیریت حراست و تأمین نیروی انسانی (فنی و پشتیبانی) هم از طریق حوزه معاونت توسعه هماهنگ می‌شود و قرار است که این خدمات در قالب ارائه واکسیناسیون در محیط‌هایی که انجام می‌شود میزان رضایت‌مندی شهروندان را جهت انجام واکسن بیش از پیش برآورده کند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: مراجعه‌کنندگان در این سایت‌ها در کمتر از نیم ساعت کار تزریق واکسن آنها انجام می‌شود و افرادی هم که معذوریت‌های حرکتی داشتند همکاران کمک کردند در داخل خودرو این واکسیناسیون انجام می‌شود. وظیفه همه است که در زمینه پیشگیری این کار را حمایت کنیم و عملاً بتوانیم پیشگیری کنیم تا از پیک‌های بعدی که سلامت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، جلوگیری کنیم.

وی گفت: در دو شیفت صبح و عصر از شنبه تا پنج‌شنبه این واکسیناسیون در حال انجام است و اگر نیاز باشد حتی در روزهای تعطیل هم این سایت‌ها فعال می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن دانشگاه علوم پزشکی سرعت واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی تهران سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل , به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی تاکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب‎سنتی، زیبایی و کاشت‎مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
وی افزود: هم استانی‎های عزیز می‎توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان ‎ها گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان