Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیأت دولت گفت: همیشه رئیس و اعضای هیأت دولت در روزهای پایانی کار خود در دوره‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند و همیشه تأکید رهبر معظم انقلاب بر این بوده که دولت جدید از تجربیات دولت قبل استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما این بار رهبر معظم انقلاب برخلاف دفعات قبل تأکیدشان بر این بود که تجربه این دولت نشان داد که «اعتماد به غرب کار اشتباهی است» و این یعنی اینکه دولت بعد نباید مثل این دولت ساده‌لوح باشد و فریب غرب را بخورد.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: واقعا این دولت چه چیزهایی را به ارمغان گذاشته بیکاری، تورم شدید، برجام بی‌فرجام و ... و در واقع آنچه که تحویل دولت بعد داده می‌شود سرزمین سوخته‌ای است که مشکلات آن تا چند سال بعد هم دامن‌گیر کشور خواهد بود.

نبویان خاطرنشان کرد: آقای روحانی در حالی دولت را به آقای رئیسی تحویل می‌دهد که 350 تا 400 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و 200 تا 300 هزار میلیارد تومان بدهکاری بانکی دارد. علاوه بر این دولت آقای روحانی با انتشار اوراق مشارکت چندصد هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت باقی گذاشته که سررسید این اوراق از نیمه سال 1400 آغاز می‌شود و بودجه‌ای که آقای روحانی آن را مصرف کرده اصل و سود آن را باید دولت آقای رئیسی پرداخت کند.

وی اظهار داشت: ای کاش مشکلات اقتصادی و معیشتی دولت آقای روحانی با اتمام کار دولت به پایان می‌رسید و خساراتی که به کشور از نظر اقتصادی زده شده بود و در همین حد باقی می‌ماند نه اینکه ثمرات آن ماه‌ها و سال‌های بعد را هم تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس رهبر معظم انقلاب آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان

سرتیم پزشکی رهبر انقلاب درباره دیدگاه حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص چند همسری گفت: ایشان بسیار با چندهمسری مخالف هستند و همیشه در صحبت‌هایشان تأکید می‌کنند و معتقدند از آنجا که در جامعه و کشور ما ازدواج مجدد مردان غالباً به ضرر استحکام خانواده و موجب تضعیف محبت زوجین و گاه فروپاشی خانواده است، نگاه معظم‌له به آن خوش‌بینانه و مثبت نیست.

دکتر سیدعلیرضا مرندی سرتیم پزشکی رهبر انقلاب، در بخشی از گفتگوی خود با همشهری آنلاین، درباره بینش و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه والای زن در خانواده گفت: ایشان به همسرشان بسیار علاقه‌مند هستند و همواره از ایشان قدردانی می‌کنند. یادم می‌آید وقتی من وزیر شدم و ایشان رئیس‌جمهور بودند، با هم در ریاست‌جمهوری قدم می‌زدیم و من یک‌بار راجع به خوبی‌های همسرم تعریف کردم و ایشان هم به‌خصوص راجع به دوره تبعیدشان در زمان شاه و زحماتی که همسرشان در تمام طول زندگی، به‌ویژه زمان‌هایی که ایشان در زندان رژیم بودند و یا در تبعید به سر می‌بردند، با دست خالی برای بچه‌ها کشیده بودند، صحبت کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها حتما شنیده‌اید که ایشان بسیار با چندهمسری مخالف هستند و همیشه در صحبت‌هایشان تأکید می‌کنند و معتقدند از آنجا که در جامعه و کشور ما ازدواج مجدد مردان غالباً به ضرر استحکام خانواده و موجب تضعیف محبت زوجین و گاه فروپاشی خانواده است، نگاه معظم‌له به آن خوش‌بینانه و مثبت نیست و از این روست که این جمله در بیان ایشان تکرار شده است که: «خدا یکی، عشق یکی، همسر هم یکی». همچنین بار‌ها از ایشان شنیده‌ام که فرموده‌اند زن هیچ وظیفه‌ای در انجام کار‌های خانه ندارد و اگر زنی کار خانه انجام دهد، مرد باید قدردان این لطف و محبت همسرش باشد.

مرندی همچنین درباره سرنوشت سوغات عبای رهبری نیز گفت: یک بار وقتی از سفر کربلا برمی‌گشتم دو عبای نسبتا گران‌قیمت سوغات آوردم. یکی را به آقای خاتمی که تازه رئیس‌جمهور شده بود و دیگری را به مقام معظم رهبری هدیه دادم. خب من که عباشناس نبودم فکر می‌کردم اگر گران باشد حتما کیفیت بهتری دارد. وقتی عبا را به ایشان دادم، تشکر کردند و چند روز یا هفته بعد که با ایشان ملاقات داشتم، گفتند: «اگر این عبا را بدهم و به جایش ۳ عبای دیگر بگیرم، ناراحت می‌شوی؟» و اضافه کردند: «این عبا خیلی گران است و من عبای گران نمی‌پوشم.» من هم گفتم نه، چرا ناراحت بشوم و ایشان هم همان کار را کردند.»

tags # رهبر انقلاب سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!