Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:57:57 GMT

نقش یک مربی در سقوط دو تیم از لیگ

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۹۴۶

نقش یک مربی در سقوط دو تیم از لیگ

سایپا با کسب ضعیف‌ترین نتیجه این فصل خود، درست در جایی که برای بقا به مهمترین پیروزی خود نیاز داشت، راهی لیگ دسته اول شد تا دست به یک تاریخ سازی زده باشد.

به گزارش مشرق، سایپا به همراه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن تیم هایی بودند که در همه ادوار ۲۰ گانه لیگ برتر حضور داشتند، اما این تیم با پذیرفتن شکست مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ بیستم، این طلسم ۲۰ ساله را شکست و برای اولین بار طعم سقوط به لیگ دسته اول را چشید تا مجموعه باشگاه سایپا اعم از مدیریت، کادرهای فنی گذشته و کنونی و بازیکنان این تیم دست به یک تاریخ سازی در این مجموعه زده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی پوشان در حالی که با توجه به شکست ذوب آهن در خانه این فرصت را داشتند تا حتی با کسب یک امتیاز از یک مساوی در لیگ برتر باقی بمانند، در طول ۹۰ دقیقه ۵ بار تسلیم تراکتور شدند تا سنگین‌ترین شکست فصل را در مهم‌ترین بازی تاریخ خود پذیرا باشند و همراه با ماشین سازی راهی لیگ دسته اول شوند.

بیشتر بخوانید:

سایپا به لیگ یک سقوط کرد/ امید تراکتور به حضور در آسیا

سعید اخباری مربی جوان سایپا که تنها در ۳ هفته پایانی به این تیم پیوسته بود، در همان شهری با سایپا سقوط کرد که استارت سرمربیگری‌اش را در آنجا با ماشین سازی زده بود؛ تا او که از تبریز آغاز کرده بود، در تبریز هم سقوط نماید.

در پایان فصل بیستم دو تیم ماشین سازی و سایپا با لیگ برتر خداحافظی کردند و وجه اشتراک این دو تیم در حضور سعید اخباری در نقش سرمربی در مقاطعی از فعالیت این تیم‌ها در این فصل بود؛ تا این مربی در سقوط هر دو تیم سقوط کرده به لیگ یک به اندازه خودش سهیم باشد. اخباری فصل را با ماشین سازی آغاز و با سایپا تمام کرد و هر دو تیم از گردونه رقابتهای لیگ برتر به لیگ یک سقوط کردند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال سایپا ماشین سازی لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت