Web Analytics Made Easy - Statcounter

عراق در روزهای اخیر با بحث های جدی در مورد خروج نظامیان آمریکایی از این کشور و برگزاری انتخابات مواجه است. خبرگزاری میزان – عراق در ساعات گذشته شاهد تحولات و رویداد‌های مختلف امنیتی، سیاسی و انتخاباتی بوده است.   به گزارش «الفرات نیوز و العربیه»، مهم‌ترین خبر‌های ساعات گذشته عراق عبارتند از:   - ۲۴ کشته و مجروح نتیجه حمله تروریستی به صلاح الدین: بر اثر حمله گروه تروریستی «داعش» به یک مجلس عزاداری در شهر «یثرب» در جنوب «سامرا» در استان «صلاح الدین»، ۷ نفر جان باخته و ۱۷ نفر مجروح شدند؛ احتمال افزایش قربانیان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   - بازگشت ۱۷ هزار قطعه و شیء باستانی از آمریکا به عراق: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق در بازگشت از سفر آمریکا، ۱۷ هزار قطعه و شی باستانی متعلق به این کشور را به عراق بازگرداند.   - نظارت ۲۵۰ ناظر سازمان ملل بر انتخابات عراق: در دیدار روز جمعه «فواد حسین»، وزیر خارجه عراق با رئیس تیم پشتیبانی انتخابات سازمان ملل در «نیویورک»، اعلام شد «سازمان ملل ۱۵۰ کارشناس را برای تقویت تلاش‌های انتخاباتی عراق و ۱۰۰ کارشناس را برای نظارت بر این انتخابات به عراق اعزام می‌کند.» بیشتر بخوانید: واکنش‌ها به انفجار شهرک صدر پایگاه آمریکا هدف قرار گرفت - ادعای فواد حسین در مورد نقش عراق در گفت و گو‌های تهران و ریاض: وزیر خارجه عراق در مصاحبه‌ای به تشریح مواضع «بغداد» در چند موضوع پرداخت.   وی در این مصاحبه گفت «بغداد در گفت و گو‌های میان تهران و ریاض نقش دارد.» حسین در بخشی دیگر از این مصاحبه نیز گفت که روابط آمریکا و ایران بر عراق تاثیر مستقیمی دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: عراق مصطفی الکاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق عراق مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند