Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی از آغاز مرحله دوم عملیات "النصر المبین" در استان البیضاء خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفقیت‌های میدانی را در استان البیضاء در مرکز یمن کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله دوم عملیات "النصر المبین" منجر به آزادسازی شهرستان‌های "نعمان" و "ناطع" شد و نیروهای یمن عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی را از این دو شهر بیرون کرده و این عناصر خسارت‌های سنگینی را متحمل شدند.

 یحیی سریع ادامه داد: صدها تن از عناصر مذکور کشته، مجروح و اسیر شدند و مقادیر قابل توجهی سلاح نیز از آنها به غنیمت گرفته شد.

وی همچنین گفت: نیروهای یمن پس از آزادسازی بیشتر مناطق استان البیضاء درصدد پاکسازی تمامی مناطق این استان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن یحیی سریع ائتلاف متجاوز عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از تداوم تلفات نظامی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۲۲۰ نیروی نظامی خود را از دست داد. همچنین ۲ تانک ارتش اوکراین نیز در این درگیری منهدم شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در محور آودیوکا، بهبود بخشند. ارتش اوکراین حدود ۲۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک جنوبی، نیروهای مسلح روسیه سه حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. ارتش اوکراین بیش از ۶۰ نیروی نظامی خود را از دست داده بود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۲۱۰ پهپاد و ۲۱ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

کد خبر 6063769

دیگر خبرها

  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت