Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهرام جلال پور سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: در خیز پنجم کرونا، جهش ویروس کرونا خطرناک‌تر و مسری‌تر شده و علاوه بر افراد میانسال و مسن، کودکان  را هم درگیر کرده است.

او با اشاره به اینکه اکنون بیمارستان شهید گنجی برازجان با پذیرش بیشتر از ظرفیت واقعی خود روبه‌رو است، افزود: تعداد ۱۸۰ بیمار بستری کرونایی و ۶۵ بیمار بستری موقت کرونایی را پوشش داده است و روزانه پذیرش بیماران روند صعودی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان ۱۲۰ تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته بود، ولی در این خیز، ما با کمبود تعداد تخت مواجه شدیم، به‌عنوان‌مثال بخش اورژانس بیمارستان با دارا بودن ۱۶ تخت برای ارائه خدمت به ۱۶ بیمار طراحی‌شده است، ولی ما با توجه به ازدحام بیماران کرونایی گاه ۸۵ تا ۹۰ بیمار هم روزانه بستری کرده‌ایم و تمام تلاش بیمارستان بر این است که تمام مراجعین را به طریقی پذیرش کند.

جلال پور بیان کرد: با وجود تلاش شبانه‌روزی کارکنان درمان در ارائه خدمات به بیماران، با کمبود نیروی انسانی برای رسیدگی به بیماران کرونایی رو به رو بودیم و به همین علت ۶ پزشک و ۱۲ نیرو به کارکنان پرستاری اضافه کرده‌ایم.

او گفت: یک بخش جدید با ظرفیت ۱۵ تخت برای پذیرش بیماران کرونایی تجهیز و راه‌اندازی شد که بلافاصله ظرفیت آن تکمیل شد، این در حالی است که ظرفیت بخش مراقبت‌هی ویژه کرونا با ۱۰ تخت پُر است و از شنبه هفته گذشته تا به امروز ما ۱۵ نفر را بر اثر این بیماری از دست داده‌ایم.

بیشتر بخوانید

خنک‌کننده‌های بیمارستان برازجان زیاد شدند اما زورشان به گرمای هوا نمی‌رسد ۹۰ درصد تخت‌های بخش‌ کرونایی بیمارستان برازجان پر است

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان با اشاره به انجام واکسیناسیون عمومی در جامعه و با قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران واکسیناسیون افزود: امیدواریم با انجام واکسیناسیون طبق جدول تنظیمی وزارتخانه شاهد کاهش موارد ابتلا در جامعه و به‌ دنبال آن کاهش بار مراجعین به بیمارستان باشیم که خود باعث کاهش آمار فوتی‌ها و تلفات انسانی خواهد شد.

جلال پور ادامه داد: در این خیز با وجود درگیری تعداد بیشتر مردم به علت انجام واکسیناسیون گروه‌های سنی پرخطر و افراد بالای ۶۰ سال تعداد فوتی‌های کمتری داشته‌ایم و این خبر بسیار خوبی است و باید همه افراد جامعه هر چه سریع‌تر برای انجام واکسیناسیون خود طبق جدول تنظیمی گروه‌های سنی اقدام کنند.

او از مردم خواست تا انجام کامل واکسیناسیون عمومی جامعه همواره شیوه‌نامه‌های بهداشتی (ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی) را رعایت کنند تا بتوانیم با کمترین تلفات جانی از خیز پنجم کرونا بگذریم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیز پنجم کرونا برازجان ویروس کرونا کووید 19 انجام واکسیناسیون بیماران کرونایی بیمارستان شهید گنجی برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود توسط هوش مصنوعی!

منبع: عصر ایران

tags # مد و لباس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • توصیه‌های روزه داری و مصرف دارو‌ها
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی در روزه‌داری
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود توسط هوش مصنوعی!
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد