Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:23:32 GMT

تخصیص رتبه A بلندمدت و A۱ کوتاه‌مدت به گروه بهمن

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۲۱۵

تخصیص رتبه A بلندمدت و A۱ کوتاه‌مدت به گروه بهمن

شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا» بر اساس بررسی داده‌های کمی شامل صورت‌های مالی و نسبت‌های مالی مستخرج از آن و ویژگی‌های کیفی شامل ارزیابی‌های مربوط به فعالیت‌های شرکت، حاکمیت شرکتی، محیط عملیاتی، تأمین مالی و سوابق آن و نیز تحلیل فضای کلان اقتصادی، کسب‌وکار و صنعت مربوطه، رتبه اعتباری بلندمدت A  دورنمای باثبات و رتبه اعتباری کوتاه‌مدت 1 Aبا درجه سرمایه‌گذاری را به شرکت گروه بهمن (سهامی عام) تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس واژه‌نامه تعاریف شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا»، در این طبقه از رتبه اعتباری بلندمدت، ظرفیت ایفای تعهدات مالی در سطح بالاست. همچنین دورنمای رتبه اعتباری «پایا» اظهارنظر در مورد مسیر احتمالی رتبه اعتباری در میان‌مدت است. دورنمای باثبات بدین معنی است که احتمالاً رتبه اعتباری در آینده قابل پیش‌بینی تغییر نخواهد کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: حاکمیت شرکتی رتبه بندی اعتباری سرمایه گذاری صورت های مالی رتبه اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه صهیونیستی کان به نقل از یک منبع برجسته در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی گزارش داد که اگر جنگ در نوار غزه ادامه پیدا کند کابینه این رژیم چاره‌ای جز افزایش مالیات‌ها نخواهد داشت.

این منبع اضافه کرد که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک برای پوشش دادن هزینه‌های جنگ علیه نوار غزه مالیات‌ها را افزایش می‌دهد.

شبکه صهیونیستی کان همچنین به تشدید موج لغو پروازها به اراضی اشغالی اشاره کرد و گزارش داد: شرکت‌های هواپیمایی از توقف پروازهای خود خبر داده اند و بخشی از آنها اعلام کرده اند که طی ماه‌های آتی به فرودگاه بن گوریون بازنخواهند گشت.

پیش از این برای سومین بار از زمان آغاز جنگ غزه، مؤسسات اعتباری اقدام به کاهش رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی کردند. این بار مؤسسه اعتبارسنجی بین‌المللی «استاندارد اند پورز» در گزارشی رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را کاهش داد.

در گزارش این مؤسسه آمریکایی دلیل این کاهش رتبه «خطرات فزاینده همراه با چشم‌انداز منفی» ذکر شده است. در این گزارش همچنین آمده است: انتظار می‌رود که کسری بودجه در تل آویو به دلیل خطرات ژئوپلیتیکی به ۸ درصد تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

مؤسسات رتبه‌بندی اعتباری مودیز و فیچ نیز تاکنون از زمان آغاز جنگ غزه ۲ بار رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را کاهش داده‌اند.

پیشتر نیز رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که کابینه رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون مجبور به فروش سه میلیارد دلار اوراق خزانه شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

کد خبر 6084098

دیگر خبرها

  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • اعلام جایگاه دانشگاه تهران بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد