Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:43:35 GMT

بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان گیلان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۲۲۹

بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان گیلان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: مراکز تعویض پلاک استان که به دلیل خیز پنجم کرونا چند روز تعطیل بود؛ از امروز دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

او با اشاره به اینکه با بازگشایی مراکز تعویض پلاک امکان دریافت نوبت در این سایت فراهم است؛ افزود: بنابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهر‌های قرمز، تمامی مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در استان‌های کشور از امروز شنبه ۹ مرداد باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه شهروندان باید از طریق سایت راهور ۱۲۰ و نوبت‌دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند؛ گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید شهروندان مدنظر داشته باشند.

امیر طالبی در خصوص اعتبار وکالتنامه‌های منقضی تصریح کرد: به تعداد روز‌های تعطیل در استان به اعتبار وکالتنامه‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین هموطنان نگرانی نداشته و بعد از دریافت نوبت اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور مراکز تعویض پلاک مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان

ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان گفت:: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب در این استان برای شرکت در آزمون سراسری نوبت نخست ا ۱۴۰۳ نامنویسی کرده‌اند.

به گفته او، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر از داوطلبان گیلانی آزمون سراسری نوبت نخست، زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

نماینده تمام اختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌ها افزود: این تعداد از داوطلبان در ۵ گروه آزمایشی شامل ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند.

دمیرچی تصریح کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت خواهند کرد.

او همچنین گفت: آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران