Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:07:47 GMT

پاییز کم بارش در انتظار استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۲۳۶

پاییز کم بارش در انتظار استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عزت الله آمره‌ای مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی گفت: پیش‌بینی می‌شود پاییز کم بارشی داشته باشیم که برای مسئولان امر نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

آمره‌ای با بیان اینکه تا پایان سال زراعی آبدهی چشمه‌ها و قنات‌ها کاهش می‌یابد افزود: چنانچه مردم ساکن در شهر و روستای اراک، اصلاح الگوی مصرف را مدنظر قرار دهند، امسال در تامین آب شرب با مشکلی مواجه نمی‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: وضعیت مخازن شهر اراک به نسبت مناسب است، بخشی از آب شرب ساوه از سد تامین شده و تامین خط انتقال کوچری نیز در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی بیان کرد: طرح خط انتقال کوچری برای تامین آب شرب خمین، دلیجان و محلات کمک شایانی بود.

در حال حاضر ۴۲ روستای استان مرکزی با مشکل تامین آب آشامیدهن مواجهند و به گفته آقازاده استاندار مرکزی متاسفانه در ۲ماه آینده تعداد این روستا‌ها به ۱۲۵ روستا افزایش پیدا خواهد کرد.

آقازاده افزود: در این روستا‌ها جهت آبرسانی با تانکر و آبرسانی اضطراری برنامه ریزی شده و فرمانداران مکلف شدند در این راستا اقدام کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خشکسالی در ایران استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک