Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی از آغاز مرحله دوم عملیات "النصر المبین" در استان البیضاء خبر داد.

به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفقیت‌های میدانی را در استان البیضاء در مرکز یمن کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله دوم عملیات "النصر المبین" منجر به آزادسازی شهرستان‌های "نعمان" و "ناطع" شد و نیروهای یمن عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی را از این دو شهر بیرون کرده و این عناصر خسارت‌های سنگینی را متحمل شدند.

یحیی سریع ادامه داد: صدها تن از عناصر مذکور کشته، مجروح و اسیر شدند و مقادیر قابل توجهی سلاح نیز از آنها به غنیمت گرفته شد.

وی همچنین گفت: نیروهای یمن پس از آزادسازی بیشتر مناطق استان البیضاء درصدد پاکسازی تمامی مناطق این استان هستند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل رسما ترور مرد شماره ۳ حماس را گردن گرفت

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ترور مروان عیسی از رهبران ارشد حماس اذعان کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که مروان عیسی، معاون فرمانده گردان‌های عزالدین قسام را ترور کرده‌اند.

به نقل از ایسنا او گفت: اکنون می‌توانیم تایید کنیم که در حمله دو هفته پیش، مروان عیسی مرد شماره ۳ حماس و معاون محمد ضیف(فرمانده گردان‌های عزالدین قسام) کشته شده است.

طبق گزارش الجزیره، وی گفت: مروان عیسی در اردوگاه النصیرات هدف قرار گرف و عملیات ترور او با هماهنگی شاباک انجام شد. او مرد شماره ۳در شاخه نظامی حماس و یکی از طراحان عملیات هفتم اکتبر است.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: غازی ابوطماعه، مسئول تجهیزات جنگی حماس را نیز به همراه مروان عیسی ترور کردیم.

دیگر خبرها

  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • اسرائیل رسما ترور مرد شماره ۳ حماس را گردن گرفت
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان