Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:40:05 GMT

نقی زاده: 4 امتیاز برای سهمیه کم آوردیم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۲۸۵

نقی زاده: 4 امتیاز برای سهمیه کم آوردیم

هافبک مس رفسنجان می گوید با اینکه کار برای تیم های تازه لیگ برتری شده سخت است اما آن ها فقط چند امتیاز برای کسب سهمیه آسیایی کم آوردند.

 به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان موفق به شکست ذوب آهن و کسب رتبه تک رقمی در جدول شد میثم نقی زاده در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت:  بازی خوبی بود.  ذوب‌آهن هم تیم خوب و با کیفیتی است و خدا را شکر در لیگ ماندگار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم سعی کردیم عدالت را اجرا کنیم و بازی را بردیم و سقوط در این فصل قسمت سایپا بود.


او در مورد مشکلی که برای اتوبوس مس رفسنجان در فولادشهر به وجود آمده بود ادامه داد: نه مشکلی پیش نیامده بود اتوبوس ۲,۳ دقیقه دیر آمد اما خدا را شکر سر موقع به بازی رسیدیم.


هافبک مس رفسنجان در مورد عملکرد این تیم به عنوان تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر بود و کسب رتبه تک رقمی عنوان کرد: شرایط برای تیم هایی که سال اول به لیگ برتر می آیند کمی سخت است ولی تیم ما ساختار خیلی خوبی داشت و خدا را شکر توانستیم رتبه تک رقمی کسب کنیم حتی اگر در نیم فصل دوم در یکسری از بازی‌ها نتیجه می گرفتیم می‌توانستیم بهتر از این هم عمل کنیم. ما با تیمی که شانس کسب سهمیه داشت کلا ۴ امتیاز اختلاف داشتیم شرایط پیش آمد که یک مدت نتوانستیم نتیجه بگیریم ولی خدا را شکر که شب گذشته توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم و در رتبه هشتم بایستیم. امیدوارم سال بعد هم بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.مجموعه مس بسیار زحمت کشید. شاید اسم کادر پزشکی و تدارکات کمتر برده شده ولی آنها هم خیلی زحمت کشیدند . یک تشکر ویژه از همه بازیکنان می کنم که امسال خیلی اذیت شدند.


نقی زاده که با دیگر هم‌تیمی‌ اش یعنی علیرضا نقی زاده تشابه فامیلی دارد در پاسخ به این سوال که آیا با هم نسبتی نیز دارند یا خیر افزود: خیر! علیرضا بچه تبریز است و من بچه مرند هستم. سال ۹۴ هم در گسترش‌فولاد من و علیرضا با هم بودیم .فامیلی ما یکی است ولی با هم نسبتی نداریم اما او همانند برادر کوچکتر من است. علیرضا بچه دوست داشتنی و یک بازیکن با کیفیت است و امیدوارم همیشه موفق باشد.

مس رفسنجان علیرضا نقی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان علیرضا نقی زاده مس رفسنجان خدا را شکر نقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی بحث‌های زیادی درباره انتقالش به استقلال وجود داشت، در نهایت با وجود اصرار جواد نکونام به این مساله اما با مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این تیم ماندگار شد.

باقری که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت محرم نویدکیا محسوب می‌شود، در بازی‌های گذشته تیمش عملکرد خوبی داشته است. او حتی در بازی جام حذفی با پیراهن مس مقابل استقلال خوش درخشید و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

هافبک سابق استقلال حالا در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر برای نبرد دو باره با آبی‌پوشان آماده می‌شود. باقری امروز در ترکیب تیمش در بازی دوستانه با بهمن تهران به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

باقری امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی بار دیگر مهره‌ای کارآمد در ترکیب مس رفسنجان باشد و بتواند مقابل استقلال در اولین بازی رسمی سال 1403 هم نمایش خوبی ارائه کند.

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • مبینا نعمت زاده؛ الماس تکواندوی ایران به دنبال طلا در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال