Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به نگاه استثماری و استکباری آمریکا به ملت‌ها، گفت: کشور‌های در تعامل و پیوند با آمریکا بدانند که در این مسیر به عزت نخواهند رسید. حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عراق، بیان داشت: هر کشور نسبت به شرایط خاص خود نسبت به سایر کشور‌ها اقتضائات مختلفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت خروج آمریکایی‌ها از عراق به عنوان عامل بی‌ثباتی امنیتی در منطقه و غرب آسیا، تصریح کرد: اگر دیدار نخست وزیر عراق با بایدن رئیس جمهور آمریکا برای تحقق خواسته به حق مردم عراق یعنی خروج آمریکایی‌ها از این کشور باشد اتفاق مثبتی خواهد بود در غیر این صورت نه.   وی تصریح کرد: یک اصل مهم را به این کشور‌ها یادآوری می‌کنم و آن این است که بدانید در ارتباط، پیوند و تعامل با آمریکا به هیچ عزتی نمی‌رسید، اضافه کرد: زیرا عزت شما به توکل به خدا و اعتماد به مردم گره خورده است.   حاجی‌صادقی با بیان اینکه رژیم آمریکا، نگاه استثماری و استکباری دارد، تصریح کرد: آن‌ها به فکر هیچ کشوری نیستند و تنها تحقق اهداف خود را دنبال می‌کنند.   نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: ما باید قدر دان نهضت انقلاب اسلامی و رهبری بزرگوارمان باشیم که با اقتدار و سرفراز در منطقه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌ایم.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان   انتهای پیام/ برچسب ها: حاجی صادقی سپاه عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاجی صادقی سپاه عراق نماینده ولی فقیه در سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر

ایسنا/اردبیل روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اطلاعیه ای در خصوص برنامه شب های قدر صادر کرد.

به گزارش ایسنا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب های قدر در محل مصلّی امام خمینی(ره) اردبیل به شرح ذیل اعلام می شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت۲۱/۳۰

سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی‌۲۲/۳۰ و احیاء شب های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مومنین عزیز توسط اتوبوس های شهرداری از ساعت ۲۰/۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان هم چنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شب قدر فرصتی برای خودسازی
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان