Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بلسینگ اوکاگبار عضو تیم دو و میدانی زنان نیجریه و نایب قهرمان المپیک پکن به علت استفاده از مواد ممنوعه ادامه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد.

در آزمایشی که روز ۱۹ جولای خارج از مسابقات، از دارنده چندین مدال المپیک و جهان به عمل آمد، مشخص شد او از ماده موثر بر هورمون رشد استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این ورزشکار به طور موقت از شرکت در تمام مسابقات محروم شد و به این ترتیب نمی‌تواند در ادامه رقابت‌های المپیک توکیو حضور داشته باشد.

اوکاگبار قرار بود امروز در مرحله نیمه نهایی دوی ۱۰۰ متر زنان شرکت کند.او دیروز در مسابقه دور انتخابی اول رتبه اول را کسب کرد، اما صبح امروز از سوی واحد صداقت دو و میدانی (AIU) از تعلیق خود مطلع شد.

اوکاگباره ۳۲ ساله در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن مدال نقره پرش طول را کسب کرد.

در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ مسکو، او مدال نقره پرش طول و برنز ۱۰۰ متر را کسب کرد، در حالی که در بازی‌های مشترک المنافع ۲۰۱۴ گلاسکو فاتح مسابقات ۱۰۰ و ۲۰۰ متر شد. اوکاگبار قهرمان چند باره آفریقا است.

واحد صداقت دو و میدانی پیش از این ۱۰ ورزشکار نیجریه‌ای را از حضور در توکیو ۲۰۲۰ محروم کرده بود، زیرا در آستانه بازی‌ها به اندازه کافی دقیق آزمایش نشده بودند.

بیشتر بخوانید

ژاپن فاتح شمشیربازی اپه المپیک شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی‌پوشان اعزامی این رشته به گزینشی المپیک پاریس، گفت: به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را در مسابقات گزینشی دست کم نگیرید.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان انجام داد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است. ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم و شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

دبیر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی‌گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است. به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده است.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد