Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:01:50 GMT

وضعیت کرونا در استان کرمان بحرانی است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۴۰۷

وضعیت کرونا در استان کرمان بحرانی است

استاندار کرمان گفت: به سرعت تعداد مبتلایان و تست‌های قطعی کرونا در استان در حال افزایش و وضعیت کرونا در استان بحرانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند  در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان با حضور دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور عنوان کرد: استان کرمان اکنون در سطح کشور رتبه اول موارد ابتلاء را دارد، ظرفیت‌های بیمارستانی را بالا برده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت‌هایی را ایجاد و سخت‌گیری کردیم و رعایت پروتکل‌ها و مشارکت در واکسیناسیون ضروری است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های متعدد مجوز واکسیناسیون در استان کرمان برای افراد بالای 50 و سپس 45 سال دریافت کردیم و طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی با روند خوبی نیز در حال انجام است.

استاندار کرمان ابراز داشت: دستگاه‌های نظامی و انتظامی تمام امکانات خود را بسیج کرد‌ه‌اند و سپاه در راستای طرح شهید سلیمانی و اصناف نیز تا جای ممکن در اعمال محدودیت‌ها همکاری کردند.

وی ابراز داشت: تا این لحظه توانسته‌ایم اوضاع را مدیریت کنیم. تدابیر لازم دیده شده است، کمبود دستگاه اکسیژن بیمارستان‌ها را از امکانات استان تامین کردیم و آماده‌ایم در صورت نیاز بیمارستان‌های صحرایی دایر شوند.

استاندار کرمان بیان کرد: با توجه به روند ابتلا، احتمالا هفته آینده در استان وضعیت سیاهی را داشته باشیم.

وی گفت: اگر روند ابتلا کند نشود، طی هفته آینده ظرفیت بیمارستان‌ها در جیرفت و سیرجان و کرمان تکمیل خواهد شد.

زینی‌وند از دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست تا پیگیری نامه استان به رئیس جمهور برای کمک 70 میلیارد تومانی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان را نهایی کنند.

استاندار کرمان همچنین تاکید کرد که برق کارخانجات تولید اکسیژن استان مطلقا قطع نشود و تعطیلی نداشته باشند و در صورت نیاز دیگر کارخانجات هم به کمک آیند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در ایران کرونا در کرمان استانداری کرمان کرونا در استان کرمان وضعیت کرونا در استان کرمان مجوز واکسیناسیون استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل در استان تاکید کرد و گفت: بارندگی‌ها به ویژه در شمال استان زیاد است و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: گرفتار سیل و باران در استان کرمان هستیم و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنکور را در استان کرمان داریم، گفت: همه مدیران باید کمک کنند تا این آزمون به خوبی برگزار شد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت جوی استان کرمان حضور دانش‌آموزان تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز باید از مراکز برگزاری آزمون بازدید داشته باشند، افزود: با توجه به وضعیت جوی حتماً رفت و آمدها را تسهیل کنند چرا که احتمال مسدود شدن برخی راه‌ها وجود دارد و نباید حقی از فردی ضایع شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات همه مدیران درگیر در سیل گذشته تشکر کنم، ادامه داد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود به یاری خدا، خسارت جانی نداشتیم و با حجم بارندگی‌هایی که انجام شد خسارات مالی هم کمتر از سال‌های قبل بود، که قابل جبران است.

فداکار با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان هم بارندگی‌ها زیاد است و همه فرمانداران باید توجه داشته باشند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شمال استان کرمان بارندگی زیاد است و همه دستگاه‌ها باید آمادگی داشته باشند و همه پای کار باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان