Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@09:41:11 GMT

۲۱ نفر به کرونایی‌های المپیک افزوده شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۴۵۷

۲۱ نفر به کرونایی‌های المپیک افزوده شد

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ همچنان رو به افزایش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز (شنبه) اعلام کردند که تست کرونای ۲۱ نفر دیگر که با این بازی‌ها در ارتباط هستند، مثبت شده است. بنابراین از تاریخ اول جولای (۱۰ تیر) تاکنون در مجموع ۲۴۱ نفر که با این بازی‌ها در ارتباط هستند به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو؛ این ۲۱ مبتلای جدید کرونا عبارتند از هفت مسئول برگزاری بازی‌های المپیک و ۱۴ کارگر که هیچ‌یک در دهکده بازی‌ها اقامت نداشته‌اند.

المپیک توکیو با وجود مخالفت مردم ژاپن به خاطر نگرانی از شیوع موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور، از تاریخ ۲۳ جولای (اول مرداد) آغاز شده است.

بر همین اساس کمیته برگزاری بازی‌ها تدابیر سختگیرانه‌تری را اتخاذ کرده و به ورزشکاران تأکید کرده که ملزم به رعایت تمام پروتکل‌های اعلام شده هستند.

کد خبر 510919

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازی های المپیک برگزاری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!