Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌های پایتخت جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر متوقف شد.

وی افزود: این موتورسیکلت‌ها در محور یادگار و چمران در حال تردد بودند که با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر ذکر شده و احتمال بروز حادثه برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های توسط تیم‌های منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب مستقر در طرح، هر سه موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: بنا به قانون این موتورسیکلت‌های سنگین به پارکینگ منتقل شدند تا جمع موتورسیکلت‌های توقیفی به عدد ۲۴ برسد.

همه خانی ادامه داد: پلیس به محض رؤیت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد کرده و اینگونه موتورسیکلت‌ها را طبق قانون اعمال قانون و به پارکینگ منتقل می‌کند.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتماً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5269262 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی همه خانی موتور سیکلت تخلفات رانندگی پلیس راهور وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران واکسن کرونا ویروس کرونا محسن حاجی میرزایی سازمان زندان ها هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مدارس قوه قضاییه گردشگری سازمان هواشناسی آب و هوا غلامحسین محسنی اژه ای موتورسیکلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده