Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:56:51 GMT

مجموعه زیر نور ماه مقابل دوربین می‌رود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۵۲۴

مجموعه زیر نور ماه مقابل دوربین می‌رود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین شریف نیا معاون هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت:  مجموعه «زیر نور ماه» شامل ۱۰ فیلم‌نامه کوتاه است که توسط کارگردان‌های مختلف در مرداد ۱۴۰۰ تولید می‌شود که هر قسمت آن دارای داستان جداگانه در موضوع های اجتماعی، اقتصادی، ازدواج، آداب همسرداری، همسایه داری و رعایت بیت المال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیرحسین قدیری و محمدمهدی مداح تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ۲ قسمت نگاه و حلقه از مجموعه «زیر نور ماه» به کارگردانی حسین شریف‌نیا در تابستان و پاییز امسال مقابل دوربین می‌رود.

شریف نیا بیان کرد: در این مجموعه تلاش می‌شود شرایط متفاوتی از دوران بعد از پایان جنگ به تصویر کشیده شود و نگاه متفاوتی به شرایط اجتماعی بعد از جنگ وجود دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: موسسه مردم نهاد هنرآفرینان مانا با مشارکت معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و همکاری دستگاه های اجرایی این مجموعه را تولید می‌کنند.

انتهای پیام/ گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اخبار هنری دفاع مقدس استان سمنان اداره کل حفظ آثار و نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک

پاسخ قدرتمندانه موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، باعث شادی مردم مظلومی شد که سال‌هاست برای آزادی وطن خود در تلاش هستند. برخی از هنرمندان، آثاری را با موضوع وعده صادق تولید کرده‌اند که در موشن گرافیک زیر می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ببینید | آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد