Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:26:15 GMT

سبکبال ترین نوراللهی فصل در بهترین سال

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۵۸۸

سبکبال ترین نوراللهی فصل در بهترین سال

یک گل استادانه و پایانی بر یک فصل درخشان برای احمد نوراللهی.

به گزارش ورزش سه برای احمد نوراللهی که یک فصل درخشان را سپری کرده بود، زدن گل در بازی آخر فصل، یک جایزه ویژه بود. گلی که با بررسی تمام حرکاتی که نوراللهی برای زدن آن انجام داد، می‌توان آن را آرامش پس از طوفان درون این بازیکن دانست.. طوفانی درونی که باعث شده بود پرسپولیس در حمله پرشورتر شود و البته این بازیکن را مجبور به زدن فریادهایی بلند پس از زدن هر گل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوراللهی در این فصل یک ورژن ارتقایافته از هافبک دفاعی را در فوتبال ایران به نمایش گذاشت. حرکت او در عمق دفاع پیکان و جلوتر از هر دو مهاجم پرسپولیس دقیقا ادامه حرکات او در طول فصل بود. هوش سرشار او در اضافه شدن به فاز حمله آن هم از طریق پیدا کردن فضاهای خالی مناسب این بار نیز در عمق دفاع پیکان تکرار شد. از آن مهم‌تر، قدرت او در مهار توپ و خونسردی در زدن ضربه آخر که باعث شد او برخلاف دو گل اخیرش مقابل گل‌گهر و تراکتور، در باکس محوطه جریمه صاحب توپ شود و این بار با دقتی جالب و با طمأنینه ضربه‌ای مناسب و کاری به توپ زد آن هم برخلاف چند باری که در بازی‌های قبل در محوطه جریمه توپ‌هایی را از دست داده بود و سعی داشت با شدت به توپ ضربه بزند و معمولا در باکس محوطه جریمه دچار سراسیمگی در زدن ضربه می‌شد.

 

 

شادی پس از گل نوراللهی نیز دیگر با آن فریادهای هیجانی همراه نبود. یک بوسه بر لوگوی باشگاه و دویدنی آرام به گوشه زمین و خوشحالی به سبکی که انگار دیگر باری و فشاری مضاعف روی دوش خود حمل نمی‌کند و ماموریتی که به سبب پایان رسیده.

 

 

و در نهایت همه چیز با استقبال ویژه کریم باقری از او تکمیل شد. نوراللهی این روزها شبیه‌ترین بازیکن  به کریم باقری در فوتبال ایران است. همچون او فعال در دفاع و حمله. و چه کسی بهتر از آقاکریم می‌توانست شادی پایان فصل نوراللهی را تکمیل کند.

 

احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد نورالهی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب دیدار با ذوب‌آهن به پرداخت ۶۰ میلیون تومان محکوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کاغذ و دست نوشته‌های عجیب در رختکن پرسپولیس در اصفهان + تصاویر

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر مدعی پیدا شدن چند کاغذ و دست نوشته عجیب در رختکن خود در اصفهان شده بود که همین موضوع با شکایت باشگاه ذوب‌آهن در کمیته انضباطی همراه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • گل اول پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو