Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: فعلا قصد خداحافطی از تیم ملی را ندارم، اما سعی می‌کنم کم‌تر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم

به گزارش طرفداری، حامد حدادی ستاره تیم ملی ایران پس از  بازی مقابل فرانسه در المپیک توکیو گفت:

امروز مقابل فرانسه خیلی بهتر از دیدار با آمریکا بازی کردیم، من همیشه گفتم ما هر چند سال یک بار شانس بازی با تیم‌های بزرگ را داریم و باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر مصدومیتی که داشتم امروز نمی‌خواستم بازی کنم اما با خوردن مسکن تمام تلاشم را کردم. بعضی صحنه‌ها به خاطر دردی که داشتم عقب می‌ماندم اما بچه‌ها سعی کردند به من کمک کنند.

حدادی در خصوص بلاک شات روی دست رودی گوبرت عنوان کرد:

در آن صحنه گوبرت بین لاین‌آپ و دانک دو دل بود، می‌خواست دانک کند اما دید من آنجا هستم و برای لاین‌آپ هم اقدام کرد و من رسیدم، اگر برای دانک اقدام می‌کرد من نمی‌رسیدم. او بازیکن بااحترامی است و جزو ۵ مدافع برتر NBA است. در کل فرانسه تیم خوبی دارد و بسیار خوب بازی می‌کردند.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد:

من فعلا قصد خداحافطی از تیم ملی را ندارم، اما سعی می‌کنم کم‌تر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم. دوست دارم تا وقتی که می‌توانم امتیازآور باشم، تیم ملی را کمک کنم. همه می‌گویند که سن من بالا رفته اما بازیکنانی هستند در کشورهای مختلف که تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنند.

حدادی افزود:

به دلیل آسیبی که دارم باید بیشتر به بدنم برسم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. من بیش از اندازه از بدنم استفاده کردم به همین خاطر این آسیب‌ها وجود دارد

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس مجتبی محرمی در طرفداری: گفتند مویت بلند است، نمی توانی مربی باشی! عذرخواهی مهدی تارتار از هواداران سپاهان: صادقانه بگویم برای شکست پرسپولیس خیلی تلاش کردیم اما نشد! / فیلم طعنه مدافع پرسپولیس به فرهاد مجیدی: من به این ها نمی بازم! داوید آلابا بابت 5 سال حضور در رئال مادرید، مبلغی حدود 115 میلیون یورو دریافت خواهد کرد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی به استون ویلا برای جذب جک گریلیش

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی اعتراف کرد که رم شایستگی صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را داشت و میلان را به دلیل نداشتن کیفیت و اراده در هر دو بازی مورد انتقاد قرار داد.

میلان بازی اول را با ضربه سر جانلوکا مانچینی با نتیجه 1-0 واگذار کرد و این بازیکن در بازی امشب هم موفق شد دروازه حریف را باز کند.

رم بعد از گل زودهنگام مانچینی موفق شد توسط پائولو دیبالا هم به گل برسد و کمی پس از گل دوم زکی چلیک با کارت قرمز مستقیم زمین بازی را ترک کرد تا رم بازی را با یک بازیکن کمتر دنبال کند. میلان در این بازی توانست در دقیقه 85 توسط گابیا به گل برسد.

پیولی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"ما با تأسف این مسابقات را ترک می‌کنیم. رم کیفیت و عزم بیشتری را در دو بازی نشان داد، بنابراین آن‌ها شایسته حضور در نیمه نهایی بودند. مطمئناً کیفیت نداشتیم و موقعیت واضحی ایجاد نکردیم. با اینکه آن‌ها یک بازیکن کمتر داشتند اما موقعیت ایجاد نکردیم و کیفیت و عزم لازم برای غلبه بر حریف را نشان ندادیم."

عملکرد تیم؟

ما قدرت مناسبی نداشتیم، باید توپ را خیلی سریع‌تر جابه‌جا می‌کردیم، نه اینکه عجله کنیم، اما در ضربه پایانی دقیق نبودیم و کیفیت لازم را برای گلزنی نداشتیم.

گل‌های رم؟

روی گل اول متوجه دوندگی مانچینی نبودیم. در مورد گل دوم، تعداد ما بیشتر بود و باید آن‌ها را کنترل می‌کردیم. همانطور که گفتم، باید اعتراف کنیم که در سطحی که می‌خواستیم و می‌خواستیم امشب نشان دهیم، بازی نکردیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره به استقلال؟ | ستاره سابق آبی ها تکلیف جدایی اش را مشخص کرد
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود