Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز  کانر فیلدز دوچرخه سوار آمریکایی و قهرمان المپیک ریو،هنگام تصادف وحشتناک در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دچار خونریزی مغزی شد اما تیم پزشکی اش روز شنبه تایید کرد که او از بخش مراقبت های ویژه خارج شده است.

فیلدز در مرحله نیمه نهایی به سختی سقوط کرد و قبل از انتقال سریع به بیمارستان بین المللی سنت لوک توکیو مورد مداوا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون دوچرخه سواری آمریکا روز شنبه گفت: پزشکان گزارش دادند که فیلدز دچار خونریزی مغزی شده بود اما پس از یک شب بستری در ICU پزشکان با خوشحالی گزارش می دهند که هیچ خونریزی دیگری وجود ندارد و هیچ مصدومیت جدیدی مشاهده نشده است. فیلدز از بخش مراقبت های ویژه خارج شده است و تا زمانی که بهبود پیدا نکند در بیمارستان باقی می ماند.

کد خبر 617754

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مسئول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: کبد مسعود پیک مرد ۶۴ ساله تهرانی که برای مسافرت به گیلان آمده بود بر اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود برای پیوند به بیمارستان بوعلی شیراز منتقل شد.
دکتر سیامک ریماز افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی با هواپیما برای پیوند به بیماری بدحال به بیمارستان بوعلی شیراز ارسال شد.
وی با بیان اینکه پارسال اعضای بدن ۳۳ بیمار مرگ مغزی شده در گیلان اهدا شد، گفت:۴ پیوند قلب، ۳۹ پیوند کلیه و ۲۹ پیوند کبد در این مدت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • پزشکان مارماهی زنده را از شکم یک مرد خارج کردند!
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • اگر از سوسک وحشت دارید، این خبر را نخوانید
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است
  • سوسک 4 سانتی‌ متری که در ریه یک هندی زندگی می‌کرد!
  • خارج کردن سوسک زنده ۴ سانتی‌متری از ریه یک مرد ۵۵ ساله !