Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم به واگذاری بسیاری فعالیت‌های نظارت بر ساخت و ساز به مناطق شهرداری اشاره کرد و گفت: به همین خاطر ارتباط مردم بسیار راحت‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسعود میلانی در نشست خبری تشریح عملکرد ۶ ساله شهرداری قم، با اشاره به ارائه خدمات شهرسازی در قالب خدمات الکترونیکی و سامانه قم‌یار اظهار کرد: مردم با استفاده از این سامانه و از منازل خودشان می‌توانند از خدمات شهرسازی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت تخلفات ساختمانی در شهر قم تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تلاش کردیم از تخلفات لجام‌گسیخته در شهر قم جلوگیری کنیم اما به دلیل هزینه‌های بالای ساخت و قیمت بالای زمین در این زمینه شاهد توفیق قابل توجهی نیستیم.

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به توزیع عادلانه سرانه‌های خدماتی در مناطق مختلف شهر در طرح تفصیلی تصریح کرد: به دلیل مسائل اجتماعی شاهد تحقق این سرانه‌ها نیستیم و شرایط مطلوبی از نظر ساخت و ساز وجود ندارد.

وی به واگذاری بسیاری فعالیت‌های نظارت بر ساخت و ساز به مناطق شهرداری اشاره کرد و افزود: به همین خاطر ارتباط مردم بسیار راحت‌تر شده و بسیاری از امور به جای مرکز در مناطق پیگیری می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مناطق شهری ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت