Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب درخواست رسیدگی به اوضاع آشفته این دانشگاه را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد در نامه‌ای به آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب درخواست رسیدگی به اوضاع آشفته دانشگاه پیام نور برای انتصاب رئیس جدید این دانشگاه را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه آمده است:

بنا به فرموده امام راحل اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می‌شود. ما دانشجویان خود را موظف به محقق کردن رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب و نایب بر حق ایشان می‌دانیم در راستای این مهم، از طرف شورای دبیر انجمن‌های علمی پیام نور مشهد از شما تقاضا داریم شرایط دانشگاه پیام نور را بررسی کرده و با توصیه اکید به وزیر وزارت خانه علوم، تحقیقات و فناوری، برای انتصاب رئیس جدید دانشگاه پیام نور فردی انقلابی و جهادی را در نظر بگیرید. فردی دانشگاه را به دوران اوج خود بازگرداند. زیرا مدیریت فعلی دانشگاه ظرفیت دانشجویان را نادیده گرفته و صرفا مستقل از کیفیت آموزش به فکر جذب دانشجو و دریافت شهریه بدون ارائه تعهدات خود در قبال دانشجویان هستند. تصمیم‌های خلق الساعه و بدون فکر دانشجویان را خسته و دلزده کرده است و واکنش تکراری مدیران که ما هم صبح جمعه فهیمدیم به دانشگاه پیام نور هم سرایت کرده و اصلا قابل قبول نیست. دانشگاه پیام نور با این سبک مدیریت رو به از دست دادن داشته هایش می‌رود و امیدواریم با نگاه اصلاح گرایانه شما سریع‌تر از این رویه تغییر کند. جزییات مشکلات دانشگاه را باید از دانشجویان پرسید نه از مدیران چراکه مدیران راه خوب جلوه دادن عملکرد خود را می‌دانند.

آقای رئیسی، شما با رویکرد تحول به میدان آمده اید و کارنامه شما در قوه قضاییه موید برنامه شما است. از شما تقاضا داریم امید و انگیزه را به دانشجویان این دانشگاه برگردانید و با تسریع واکسیناسیون امکان برگزاری ترم مهرماه برای تمام مقاطع از جمله کارشناسی، ارشد و دکترا را به صورت حضوری، فراهم کنید. چراکه آموزش مجازی به محتوا و کیفیت لطمه وارد کرده و از طرفی اگرچه دانشگاه پیام نور بنای نیمه حضوری دارد، اما بروز بیماری کرونا گویا بهانه‌ای ایجاد کرد تا دانشگاه به اندازه سابق شهریه دریافت کند، اما کمتر هزینه کند. پیشتر هم در اقدامی ناباورانه یکی از ساختمان‌های دانشگاه را به موسسه آموزشی دیگری اجاره داده اند.

در شرایط فعلی دانشجویان پیام نور سرخورده و ناامیدند و نیاز به انرژی و انگیزه دوباره دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور مشهد رئیس جمهور منتخب وزارت علوم دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • روزنامه اسرائیلی:ایرانی ها قبل از شلیک موشک به سوی ما پیروز شدند
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است