Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: احتمال زیاد بازی با فرانسه آخرین بازی ملی من باشد و می‌خواهم بیشتر کنار دخترم باشم. به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، صمد نیکخواه‌بهرامی پس از پایان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و فرانسه در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، درباره بحث خداخافظی‌اش از تیم ملی توضیح داد: احتمال زیاد آخرین مسابقه‌ ملی‌ام بود، اما خیلی از این جوهای حاشیه‌ای و احساساتی را دوست ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت طولانی برای تیم ملی بازی کرده‌ام. اولین بار ۱۷ سالگی به تیم ملی دعوت شدم و حدود ۲۴ سال با تمام وجود بازی کردم. همیشه سعی کردم بهترین باشم حالا برخی رویدادها بهتر بودم و برخی دیگر خیلی خوب نبودم اما با تمام وجود کار کردم.  

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این پرسش که اکنون به صورت قطعی اعلام می‌کنید که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده‌اید یا خیر تصریح کرد: اگر احساس کنم هر لحظه حتی در سن ۷۰ سالگی  با آب و حوله به بچه ها می‌توانم کمک کنم، حتما انجام می‌دهم.  از دو سال پیش نیز گفتم تا بعد از المپیک را حتما بازی می‌کنم و تابستان به تابستان جلو می‌روم و تصمیم می‌گیرم.  از طرفی فاصله زیادی تا تورنمنت بعدی داریم و اکنون مشکلات شخصی دارم و همچنین باید به دخترم برسم چون دلش خیلی تنگ شده است و می‌خواهم به او رسیدگی کنم و کنارش باشم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در مورد عملکرد ملی پوشان مقابل فرانسه تاکید کرد: ما به غیر از بازی با آمریکا در دو بازی دیگر خودمان خیلی خوب کار کردیم و اگر کاری به نتیجه بازی با فرانسه نداشته باشیم،  شانه به شانه می جنگیدیم و بازی قابل احترامی به نمایش گذاشتیم. در بازی با آمریکا خیلی خوب نبودیم و بازی سطح بالایی را به نمایش نگذاشتیم اما در بازی مقابل فرانسه  تمرکز زیادی داشتیم. فرانسه هم تحت فشار زیادی بود و حتی اگر دقت کرده باشید از بازیکنان اصلی خود به مدت طولانی در زمین بازی استفاده کرد. این گونه بازی ها است که به بسکتبال ایران کمک می‌کند.  آنچه که ما از این المپیک می‌خواستیم تجربه حضور در آن و ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بچه ها بود که فکر می‌کنم توانستیم به دست آوریم.

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال می‌دادند با سه شکست المپیک را ترک کنند، گفت: احتمالش خیلی زیاد بود و تیم ها هدف گذاری متفاوتی در المپیک دارند و هدف ما قهرمانی نبود بلکه این بود در این رویداد بزرگ تجربه کسب کنیم. دنیای الان، دنیای سرمایه گذاری است و هیچ وقت شما نمی توانید با پیکان در مسابقات فرمول یک انتظار قهرمانی داشته باشید.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو بسكتبال تيم ملي بسكتبال ايران صمد نيكخواه بهرامي نیکخواه بهرامی بسکتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)

تیم ملی ایران در حالی امروز به مصاف ترکمنستان می​‌رود که آماده​‌ترین مهاجم خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ترکمنستان و ایران در ورزشگاه عشق آباد به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم امیر قلعه نویی اما یک غایب بزرگ دارد و آن سردار آزمون، مهاجم آماده این روزهای تیم ملی است. او که در دیدار قبلی مقابل ترکمنستان مصدوم شد حدود شش هفته دور از میادین خواهد بود تا در کنار علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی مصدومان تیم ملی برای دیدار با ترکمنستان لقب بگیرند.

بازگشت باتجربه‌ها به خط دفاع

شجاع خلیل زاده که بازی قبلی با ترکمنستان را به دلیل محرومیت از دست داده بود به احتمال فراوان در بازی برگشت در کنار کنعانی‌زادگان، مدافع گلزن این روزها در قلب دفاع حضور خواهد داشت. در اردویی که احسان حاج صفی حضور ندارد به احتمال فراوان میلاد محمدی مدافع چپ خواهد بود، اما در پست دفاع راست این رامین رضائیان خواهد بود که به ترکیب اصلی باز می‌گردد تا جانشین صابر حردانی شود.

محمد امین حزباوی و سامان فلاح دیگر مدافعان وسط تیم ملی هستند که با وجود پتانسیل بالا، امیر قلعه نویی فعلاً کمتر از آنها در ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

ترکیب قابل پیش بینی در میانه میدان

مطابق بازی‌های اخیر ایران به احتمال فراوان سعید عزت اللهی و سامان قدوس قلب هافبک تیم ملی برابر ترکمنستان را تشکیل می‌دهند. در سمت چپ محتمل‌ترین گزینه می‌تواند محمد محبی باشد و در سمت راست با توجه به مصدومیت جهانبخش و غیبت او، شانس بازی به علی قلی‌زاده خواهد رسید تا برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی قرار گیرد. صیادمنش و نورافکن دیگر بازیکنان ایران هستند که احتمال استفاده از آنها در خط هافبک بالا است.

جانشین سردار، معمای ترکیب تیم ملی

شاید پیش بینی جانشین سردار آزمون در خط حمله تیم ملی از بین قایدی و صیادمنش کمی مشکل به نظر برسد، اما با توجه به بازی‌های قبلی و نفراتی که امیر قلعه نویی از آنها استفاده کرده است، به نظر می‌رسد مهدی قایدی به ترکیب اصلی راه پیدا کند تا در کنار مهدی طارمی زوج بوشهری خط حمله تیم ملی را تشکیل دهند.

در هر صورت بعید به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی دست به ریسک بزند و از بازیکنان کم تجربه‌ای مثل آزادی، آقایی‌پور یا سحرخیزان در ترکیب اصلی استفاده کند.

ترکیب احتمالی ایران برابر ترکمنستان

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، رامین رضائیان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی و مهدی طارمی

کد خبر 739225

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!