Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی بسکتبال به زبان فارسی برای مردم ایران پیام داد

به گزارش طرفداری، تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز با شکست مقابل فرانسه به کار خود در المپیک 2020 توکیو پایان داد.

پس از این بازی صفحه رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در اینستاگرام در پیامی به زبان فارسی نوشت:

سپاس از تمام هواداران عالی بسکتبال در سراسر ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم در المپیک پاریس دوباره ببینیمتون.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس مجتبی محرمی در طرفداری: گفتند مویت بلند است، نمی توانی مربی باشی! عذرخواهی مهدی تارتار از هواداران سپاهان: صادقانه بگویم برای شکست پرسپولیس خیلی تلاش کردیم اما نشد! / فیلم طعنه مدافع پرسپولیس به فرهاد مجیدی: من به این ها نمی بازم! داوید آلابا بابت 5 سال حضور در رئال مادرید، مبلغی حدود 115 میلیون یورو دریافت خواهد کرد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی به استون ویلا برای جذب جک گریلیش

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بسکتبال که سال گذشته یک دوره کوتاه اما موفقی را با «النی کاپوجیانی» به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان تجربه کرد، در اولین روزهای سال جاری قرار داد همکاری با این مربی یونانی را تمدید کرد.

قرارداد موردنظر تا سال ۲۰۲۵ تمدید شده است درحالیکه این مربی ۵۴ ساله در لیگ یونان هدایت تیم پاناتینایکوس را بر عهده دارد و این روزها هم درگیر تیمش و دیدارهایش است. البته قرار است کاپوجیانی به زودی سفری به ایران داشته باشد تا برای رقابت های دیویژن B آسیا (تیر - چین) کنار تیم نوجوانان قرار بگیرد.

بعد از این مسابقات ، سرمربی یونانی بسکتبال بانوان به کشورش باز می گردد به خصوص که تیم ملی بزرگسالان طی سال جاری رویداد رسمی و مصوبی در پیش ندارد. بنابراین با توجه به مشغله هایی که النی کاپوجیانی در لیگ یونان دارد، این ابهام مطرح است که «همکاری او با بسکتبال بانوان ایران - طبق قرارداد تمدید شده تا سال ۲۰۲۵- به چه صورت است.»

فتانه ملک نایب رییس فدراسیون بسکتبال در امور بانوان در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه توضیح داد. وی ابتدا اشاره ای به تمدید قرارداد این مربی یونانی داشت وگفت: النی کاپوجیانی مربی بزرگ و با دانشی در بسکتبال بانوان به حساب می آید که کارنامه پرافتخاری هم دارد. او سال گذشته در یک مقطع کوتاه با فدراسیون ایران همکاری داشت و در همان مقطع عملکرد خوبی از خود نشان داد.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی بسکتبال بانوان با هدایت این مربی برای نخستین بار به فینال رقابت های سطح «ب» آسیا صعود کرد، ادامه داد: النی در لیگ یونان مشغله های زیادی دارد. به همین دلیل بعد از یک مقطع کوتاه نتوانستیم با او ادامه همکاری داشته باشیم. البته در آن مقطع رویدادی هم نداشتیم که بخواهیم این مربی را در کنار خود داشته باشیم اما همزمان پیگیر رایزنی ها بودیم تا تکلیف همکاری با او را مشخص کنیم.

نایب رییس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: به خاطر تاثیرگذاری مثبتی که النی در مدت زمان کوتاه حضور در کنار ملی پوشان ایران داشت، رضایتی که ملی پوشان از تمرین زیر نظر او داشتند و در کل ارجحیت نسبت به دیگر گزینه ها، ترجیح دادیم تا کماکان با همین مربی همکاری داشته باشیم. در کل برای مان بهتر بود به جای رایزنی با گزینه های دیگر و اینکه بخواهیم همکاری با یک مربی دیگر را از نو شروع کنیم، با همین مربی ادامه همکاری داشته باشیم.

«با توجه به مشغله های باشگاهی النی کاپوجیانی، همکاری با این مربی به چه صورت دنبال می شود؟»، این پرسشی بود که ملک در پاسخ به آن گفت: فدراسیون بسکتبال با اشراف به این برنامه های فشرده کاری النی کاپوجیانی، اقدام به تمدید قراداد وی کرد. او در باشگاه خود مسئولیت دارد اما تا جاییکه تداخل نداشته باشد و بتوانند، در هر مقطعی و هر سطحی، کنار تیم های ایران خواهد بود.

وی در این زمینه توضیح بیشتری داد و گفت: البته در رابطه با جزییات قرارداد النی کاپوجیانی، رییس فدراسیون در جریان هستند اما در کل اینطور نیست که ۶ ماه یا یک سال متوالی بتوانیم این مربی را در اختیار داشته باشیم. او به صورت مقطعی با ما همکاری خواهد داشت. هر زمان نیاز باشد و او هم فرصت داشته باشد، به ایران سفر می کند تا کنار تیم های ملی قرار بگیرد.

ملک با بیان اینکه النی در آغاز به کار دوباره با بسکتبال بانوان ایران هدایت تیم نوجوانان را در مسابقات دیویژن B آسیا بر عهده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مسابقات تیر در چین برگزار می شود. فکر می کنم حدود یک ماه پیش از این رقابت ها، النی به ایران سفر کند تا تمرینات را زیر نظر داشته باشد. او برای این رقابت ها سرمربی خواهد بود.

نایب رییس فدراسیون بسکتبال در امور بانوان در رابطه با تیم ملی بسکتبال بانوان نیز گفت: این تیم امسال هیچ رویداد رسمی در پیش ندارد مگر اینکه حضور در تورنمنت های دوستانه برای آن تصوب شود. با این حال هر زمان نیاز باشد و النی هم فرصت لازم را داشته باشد، از حضورش بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6084071

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر