Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@17:29:58 GMT

سکه رکورد سال ۱۴۰۰ را شکست

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۹۸۸

سکه رکورد سال ۱۴۰۰ را شکست

هر قطعه سکه طرح قدیم در بازار تهران به ۱۱ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان رسید و نرخ سکه تمام بهار آزادی هم به انتهای کانال ۱۰ میلیون تومان رسیده است. به گزارش پول نیوز، قیمت سکه رکورد سال ۱۴۰۰ را شکست و در آخرین روز معاملات بازار نرخ ۱۱ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان را ثبت کرده است.
در بازار روز پنجشنبه هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان صعود کرد و حالا گرچه فعالان بازار طلا و جواهر از حباب ۴۳۰ هزار تومانی سکه می‌گویند، اما به نظر می‌رسد سیگنال‌های افزایشی قیمت سکه بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سال از دومین هفته فروردین ۱۴۰۰ که بازار طلا و ارز گشوده شد بهای سکه زیر قیمت ۱۱ میلیون تومان نوسان می‌کرد و در مقاطعی از سال یعنی نیمه اردیبهشت که زمزمه شروع مذاکرات ایران و امریکا از سر گرفته شد، بهای سکه حتی تا ۹ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان هم سقوط کرد، اما این قیمت زیاد دوام نیاورد و سکه دوباره به کانال ۱۰ میلیون تومان برگشت.

فعالان بازار طلا پیش از این گفته بودند که قیمت سکه به کف رسیده و حتی اگر برجام احیا شود در کانال ۱۰ میلیون تومان به ثبات می‌رسد.

حالا، اما خبر‌های خوشی از وین به گوش نمی‌رسد و سطح تنش ایران و امریکا بالا گرفته است.

همین موضوع امید‌ها به احیای برجام را کمرنگ کرده و به نظر می‌رسد که بازار طلا و به تبع آن سکه صعودی باشد.

هرچند که فعالان بازار به ایام محرم هم اشاره می‌کنند و می‌گویند که با ورود به ماه‌های سوگواری شمار مشتریان بازار طلا کم می‌شود و همین کاهش تقاضا می‌تواند ترمز صعود قیمت سکه را تا حدی بکشد.    

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سکه سکه گرمی سکه طلا سکه و طلا سکه و ارز قیمت سکه پول نیوز میلیون تومان هزار تومان ۱۰ میلیون بازار طلا قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست

العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا الهلال را مغلوب کرد.

تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود اماراتی‌ها به پایان رسید.

العینی‌ها ابتدا در نیمه نخست با هتریک سوفیان رحیمی، ۳ بر صفر از الهلال پیش افتادند و نتیجه‌ای عجیب برای مدعی قهرمانی آسیا رقم زدند.

در نیمه دوم نیز الهلال ابتدا توسط مالکوم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما کاکو مجدد العین را پیش انداخت.

سالم الدوساری نیز در قیقه ۷۸ یکی دیگر از گل‌های العین را پاسخ داد تا شکست سنگنین الهلال در امارات را کمرنگ‌تر کند.

بازی برگشت این دو تیم سه شنبه هفته آینده به میزبانی الهلال برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟