Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه بازیکن کلیدی تیم سپاهان به طور حتم از این تیم جدا می‌شوند و فصل آینده در تیم‌های خارجی توپ خواهند زد.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان در جریان آخرین دیدار خانگی این تیم که در برابر ذوب آهن برگزار شد به طور رسمی از تیم سپاهان خداحافظی کرد و دیدار مقابل استقلال هم آخرین دیدار او برای زردپوشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصد بعدی او فوتبال پرتغال است. همچنین احسان حاج‌صفی در تلاش برای حضور در یک تیم یونانی است و همه مقدمات این نقل و انتقال مهیا شده است و آخرین بازیکنی که تصمیم گرفته اردوی تیم اصفهانی را ترک کند محمد محبی است که البته این بازیکن هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است.

با جدایی این سه بازیکن تیم سپاهان مذاکراتی را با بازیکنان سرشناس برای پر کردن لیست خود داشته است. به طور مثال در خط دروازه رشید مظاهری مد نظر محرم نویدکیا است که به نظر می‌رسد در روزهای آینده این قرارداد امضاء خواهد شد. محرم نویدکیا نسبت به این جدایی‌ها نه معترض است و نه ابراز نگرانی کرده و حتی بر این عقیده است بازیکنان تیم‌های ایرانی در برابر پیشنهادات خارجی طبیعی است اردوی تیم‌های ایرانی را ترک کنند همانطور که خودش در برهه از زمان راهی تیم بوخوم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان احسان حاج صفی پیام نیازمند سپاهان تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج