Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  سریال شهید باکری با نام «عاشورا ل ۳۱» که از زمستان سال گذشته تولید خود را آغاز کرده؛ این روزها در حال آماده‌سازی لوکیشن‌های مربوط به جزیره مجنون است.

۷۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده است و هادی حجازی فر علاوه بر کارگردانی و نویسندگی این اثر نقش شهید مهدی باکری را هم بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم «خورشید» مجید مجیدی در این سریال نقش نوجوانی شهید خسرو ملازاده را ایفا می کند و بازی روح الله زمانی همچنان در این پروژه ادامه دارد.

این سریال  زندگی و شهادت «مهدی و حمید باکری» را محور داستان خود قرار داده است و همچنین به رشادت‌های لشکر ۳۱ عاشورا در عملیات‌های خیبر و بدر می پردازد.

تلاش گروه تولید این است که «عاشورا ل ۳۱» برای سالگرد شهادت شهید مهدی باکری (۲۵ اسفندماه) آماده پخش شود.

۵۸۵۸

کد خبر 1540297

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی

احسان علیخانی از فعالیت جدید خود خبر داد.   به گزارش سینما اعتماد، احسان علیخانی با انتشار تصویر جدید از خود در صفحه شخصی اش نوشت:سال نو مبارک   امیدوارم سالِ سلامتی ، لبخند ، آرامش ، آگاهی و تحول باشه برای همه ما    ٢ سال شد که کاری نساختم براتون ، قصه این ٢ سال بماند … با درسُ دانشگاه و نوشتن فیلمنامه خودم مشغول کردم که تجربه فوق العاده ای بود ، یک سال روی هر دو فیلمنامه کار کردیم با همکارام و انشالله اگر مشکلی نباشه یا مشکلی تولید نشه امسال میسازیم   الان مشغول تولید جوکر ( ٢ )هستم و همزمان پیش تولید سنگین برای هر دو قصه ای که نوشتیم ، فیلم سینمایی و بعد سریال    رفقا خیلی دلتنگم    خیلی با معرفتین   خیلی مواقع با پیام هاتون خجالتم میدین    و خوشحالم برای داشتنِ این  همه رفیقِ خفنِ با معرفت    الهی دل خوش و سلامت باشین   عکاس: میرفتاحی    فروردین ١۴٠٣ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • کامنت بازیگر پیکی بلایندرز برای مهدی قائدی + عکس
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی