Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@05:30:35 GMT

ستاره پرسپولیس با تلاش باشگاه ماندنی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۱۵۵

ستاره پرسپولیس با تلاش باشگاه ماندنی می‌شود؟

خبرورزشی –

وحید امیری که با توجه به شرایط سنی دیگر احتمال کمی دارد از جمع سرخپوشان جدا بشود، بعد از گذراندن یک فصل طولانی و حضور در جبهه‌های مختلف با آغاز تعطیلات لیگ برتر نفسی تازه خواهد کرد تا دوباره با شرایط بدنی ایده آل خود را برای مسابقات تیم ملی و همچنین بازی‌های آسیایی پرسپولیس آماده کند.

امیری که در فصل گذشته با رقمی معقول در پرسپولیس باقی مانده بود، دیشب به خبرنگاران گفت که دوست دارد در این تیم باقی بماند و امیدوار است که شرایطش به گونه ای پیش برود که تغییری در این موضوع ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: باشگاه باید تمام تلاشش را بکند تا این تیم را برای فصل آینده حفظ کند چرا که در تیم ما پتانسیل بالایی برای ادامه موفقیت‌ها وجود دارد.

خبرنگاران که به دنبال پیدا کردن نکته ای از حرف‌های امیری بودند، از او باز هم درباره احتمال جدایی سوال کردند که امیری گفت: الان فقط وقت شادی کردن است و باید کاری کنیم تا هوادارانمان از این قهرمانی لذت ببرند و خدایی نکرده کامشان تلخ نشود. قهرمان شدن در لیگ برتر حس و حال ویژه ای دارد و امسال با همه سختی‌هایی که داشتیم، توانستیم برای پنجمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببریم که این موضوع واقعا ارزشمند است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • واکنش ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به حمله موشکی به اسرائیل + عکس
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • (عکس) استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • استوری ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی + عکس
  • اینتر کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد مجدد به ستاره یونایتد
  • امیری رسما مهاجم نوک پرسپولیس شد