Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم پزشکی گیلان گفت: برخی با وجود وضعیت قرمز کرونایی، مراسم و دورهمی های خود را در باغ برگزار می کنند که باید جلوی این کار را گرفت.

دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به وضعیت کرونایی استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، تمام شهرستان های گیلان قرمز شدند و فقط شهرستان املش نارنجی مانده که این حالت پایدار نیست، زیرا شاهد افزایش تعداد بیماران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گیلان کاملا قرمز شده و باید محدودیت های شهرهای قرمز را رعایت کنیم، افزود: در حال حاضر ماسک زدن اصلی ترین کاری است که باید انجام دهیم و فقط در امور بسیار مهم و ضروری از منزل خارج شویم و حتی برای خرید از روش اینترنتی و پیک استفاده کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: هرگونه خروج از منزل احتمال تماس ما با ویروس کرونا را زیاد خواهد کرد، زیرا کرونای دلتا در سطح استان گسترده شده است.

حیدرزاده، با ابراز تاسف از برگزاری مراسم عروسی در برخی از شهرستان ها، گفت: برخی با وجود وضعیت قرمز کرونایی، مراسم و دورهمی های خود را در باغ برگزار می کنند که باید جلوی این کار را گرفت، زیرا موارد زیادی از بستری ها و فوتی های ما در یک دورهمی شرکت کرده بودند که دو هفته تا ۱۰ روز گذشته برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تخت های کرونایی استان پُر شده و در حال خالی کردن سایر بخش ها از بیماران برای بستری های کرونایی هستیم، خاطرنشان کرد: تداوم این شرایط موجب می شود بسیاری از همشهری های غیر کرونایی ما از خدمات پزشکی و درمانی محروم شوند.

معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن بیش از ۲۵۰ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲۵۰ بیمار بستری در کل استان داریم که حال ۲۰۰ نفر وخیم است و متاسفانه روز گذشته ۱۵ نفر را از دست دادیم.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان