Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:17:58 GMT

جشن عید غدیر خم در مراکز اسلامی دنیا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۱۸۸

جشن عید غدیر خم در مراکز اسلامی دنیا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشن عید غدیر خم در مراکز اسلامی کشورهای جهان برگزار شد. این مراسم در مرکز اسلامی امام علی سوئد، مرکز اسلامی هامبورگ و انجمن اسلامی دانشجویان مسکو به مناسبت عیدالله الاکبر عید غدیر خم برگزار شد.

انجمن دانشجویان مسکو

برای دانشجویان شاغل به تحصیل در مسکو و همچنین برای عموم دانشجویان روسیه به صورت آنلاین مراسمی با حضور مهمانان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور دانشجویان برگزار شد، حجت الاسلام ابراهیم پویا و همچنین محسن نجفی رایزن علمی کشورمان در فدراسیون روسیه حضور داشته، همچنین برنامه‌ی مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت (ع) اقای رضائیان برگزار شد.

در ابتدا این برنامه حجت الاسلام پویا در رابطه با ولایت الهی حضرت امیرالمومنین (ع) بر اساس فضائل ایشان در احادیث سخنرانی و با دانشجویان بحث و گفتگو نمودند.

انجمن اسلامی دانشجویان مسکو در پایان این مراسم در بیت الزهرا مسکو از دانشجویان شاغل به تحصیل در مسکو پذیرایی به عمل آورد.

مرکز اسلامی امام علی (ع) سوئد

مرکز اسلامی امام علی (ع) استکهلم سوئد نیز به مناسبت عید غدیر با برنامه‌های متنوعی این روز بزرگ را جشن گرفت. قرائت قرآن سخنرانی و مدیحه سرایی از جمله برنامه‌های این مرکز بود که با حضور علاقه مندان و شیعیان برگزار شد.

مرکز اسلامی هامبورگ

در مرکز اسلامی هامبورگ نیز به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسم جشنی برپا شد. در این مراسم نیز قرآن قرآن، سخنرانی و مولودی خوانی از برنامه‌های این مرکز بود.

کد خبر 5267703 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان اندونزی اروپا مرکز اسلامی هامبورگ شیعیان روسیه انجمن اسلامی دانشجویان مسکو مسکو مرکز اسلامی انگلیس مرکز اسلامی سوئد مرکز اسلامی روسیه عید غدیر خم قرآن کریم جشن عید غدیر قرآن امام علی ع فعالیت های قرآنی غدیر خم هیات مذهبی شیعه رادیو قرآن خادمان قرآن اطعام غدیر سازمان تبلیغات اسلامی سازمان دارالقرآن الکریم مرکز اسلامی عید غدیر خم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز جمعه مراسم راهپیمایی حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی در شهرهای خوزستان برگزار شد.

همچنین این مراسم بعد از اتمام نماز جمعه در شهرهای مختلف خوزستان در حال برگزاری است.

این مراسم در اهواز در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی و مصلای مهدیه امام خمینی ره برگزار شده است.

مردم ولایتمدار حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی و فلسطین و با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد خبر 6082471

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد