Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@19:16:56 GMT

از قیمت نان در البرز چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۲۵۵

از قیمت نان در البرز چه خبر؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز البرز با بیان این که نرخ نانی که در تهران اعلام شده هنوز به تایید فرمانداری نرسیده است، گفت:  گروهی در البرز مشغول کارشناسی برای افزایش قیمت نان هستند.

او افزود: باتوجه به هزینه های نانوایی، نرخ نان باید افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز  گفت: اما از آن جا که هنوز قیمت جدید نان اعلام نشده است، هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان در نانوایی ها تخلف محسوب می شود.

او افزود: امیدواریم اعلام نرخ جدید نان، شهروندان و نانوایان را از بلاتکلیفی خارج کند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی متخلف تخلف صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مهری ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: دیده نشدن تلاش افرادی که در عرصه آرد و نان فعالیت می‌کنند یکی از نکاتی است که در استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه همان طور برای رفع مشکل صف‌های طولانی نوانایی های استان در آبان سال گذشته همت شد، افزود: اکنون باید برای تولید نان با کیفیت هم تلاش کرد تا رضایت مندی مردم را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: طی هفته آینده ۶ نانوایی به تولید نان با آرد کامل مجهز خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که این اتفاق طی دو هفته دیگر تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 6081918

دیگر خبرها

  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم)
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه