Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) بزرگ ترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور با نام شهید فخری زاده با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز با دارابودن ١٠٠ یونیت دندانپزشکی بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع امیر سرتیپ حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد

ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر گفت: امروز هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد.

اعضای مدیریت شهری امروز، ۱۰ فروردین در نخستین بازدید نوروزی از پروژه‌های عمرانی از پل دورگرد اردیبهشت، بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی، زیرگذر گویم بزرگراه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ، پارک آبی، تقاطع قائم- رحمت-احمدی، تقاطع احمدبن موسی(ع)-نواب- کمربندی و فاز سوم ساختمان مرکزی و مرکز همایش‌های شهرداری شیراز بازدید کرد.

شهردار شیراز در این بازدید میدانی که رضا محمدیان و علیرضا اسکندری اعضای شورای اسلامی شهر، سردار بهرام قاسمی مشاور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در استان فارس، معاون فنی و عمرانی و جمعی از شهرداران مناطق و مدیران و مشاورین نیز حضور داشتند، به بررسی و رفع مسائل پروژه‌های بزرگ‌مقیاس در مکان هر پروژه به‌منظور پیشبرد سریع آن‌ها پرداخت.

محمدحسن اسدی با تشریح نخستین بازدید عمرانی نیم‌روزی در سال پیش رو که به دلیل حجم بارش رحمت الهی امروز برگزار شده است، اظهار کرد: پروژه اردیبهشت که دومین پروژه دوربرگردان و نعلی شکل در بولوار شهید چمران و در راستای تکمیل دوربرگردان خبرنگار شهید عبدالرسول مصطفایی است، عملیات اجرایی آن به‌منظور ایمن‌سازی، روان‌سازی و ساماندهی ترافیک در محور شهید چمران فعال است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی که محور جنوبی آن با حضور نماینده هیئت دولت در دهه فجر ۱۴۰۲ به افتتاح و بهره‌برداری رسید، افزود: محور شمالی این پروژه بزرگ‌مقیاس نیز با حساسیت بیشتری در حال انجام است.

شهردار شیراز به بازدید از پروژه بزرگ‌مقیاس زیرگذر گویم نیز اشاره و بیان کرد: این پروژه مهم در محور شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب است که مسائل آن نظیر جابه‌جایی تأسیسات و موضوع مالکین در مجاورت این پروژه موردبررسی و مداقه قرار گرفت.

اسدی هم چنین به پروژه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ هم اشاره و بیان کرد: عوامل کارگاهی و ماشین‌آلات در این پروژه بزرگ‌مقیاس از همان روزهای نخست فروردین به‌صورت نوبتی در حال فعالیت هستند.

شهردار شیراز از تأکیدات لازم به پیمانکار پروژه نسبت به عملیات اجرایی پروژه پارک آبی که بزرگ‌ترین پارک آبی کشور محسوب می‌شود، خبر داد.

پروژه‌های قائم -رحمت - احمدی و تقاطع غیرهمسطح احمد بن موسی(ع) - نواب - کمربندی نیز مقاصد بعدی این بازدید مدیریت شهری بود که شهردار شیراز از روند روبه‌جلوی پروژه قائم-رحمت-احمدی خبر داد و در خصوص و تقاطع غیرهمسطح تقاطع احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی که پل شماره ۳ آن در اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور به افتتاح و بهره‌برداری رسید و سپس گفت: ۱۴۸ هزار مترمربع ملک برای اجرای تقاطع غیرهمسطح در مناطق ۵ و ۹ تملک شده است و اکنون پل یک در حال اجراست.

وی همچنین از فاز سوم ساختمان مرکزی و مرکز همایش‌های شهرداری شیراز نیز بازدید کرد.

اسدی با تأکید بر این موضوع که هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد، بر افتتاح وبهره‌برداری بخش قابل‌توجهی از پروژه‌ها در سال پیش رو تاکید و بیان کرد: امسال، سالی طلایی در تاریخ شهرداری شیراز ازنظر افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌ها خواهد بود.

شهردار شیراز با تأکید بر همراهی شورای اسلامی شهر با شهرداری تصریح کرد: کماکان پشتیبانی و همراهی شورای اسلامی شهر شیراز و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای پروژه‌های لازم است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید عمرانی اظهار کرد: عملیات پروژه‌های مختلف خصوصاً بزرگ‌مقیاس عمرانی نظیر محور شمالی آیت‌الله حائری شیرازی، زیرگذر گویم، ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ، خطوط مترو و ... در نقاط مختلف از ابتدای سال پیش رو در حال اجرا و نیروهای شهرداری شیراز در چند نوبت مشغول فعالیت هستند.

رضا محمدیان به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: شهرداری شیراز در این راستا از همان ابتدای سال با ‌روند اجرایی خوبی در تلاش است تا افق مناسبی را تا پایان سال رقم زند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا پروژه‌های مختلف را امسال به افتتاح و بهره‌برداری برساند و عملیات اجرایی پروژه‌های دیگری را نیز آغاز کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد
  • کشف قطعات پهپاد در مرز رومانی و اوکراین
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است