Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاونت پیشگیری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های پیشگیرانه جزو سه استان برتر کشور است.

وی با بیان اینکه موضوع مباحث روز وضعیت بازار و افزایش چند برابری قیمت کالاهاست که در جامعه موجب نارضایتی مردم شده که همه دستگاه‌های مسؤول فارغ از اینکه در چه دوره‌ای هستند به وظیفه قانونی خود در  امر نظارت بر بازار و قیمت کالاها عمل کنند و ترک فعل در این زمینه از هیچ مسوولی پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه برای انجام پیشگیرانه و آسیب‌شناسی معضلات نیازمند داشتن آمار دقیق و به‌روز در موضوعات هستیم، افزود: اختلاف آمار میان دستگاه‌ها در موضوعات مانع از اتخاذ تصمیمات مهم و اثرگذار در شورای پیشگیری خواهد بود که برای رفع مشکل جلسه‌ای تخصصی میان مسوولان امر برای ارائه آمار و داده‌های واحد و مشترک برای جلسات بعد ضروری است.

 صادقی نیارکی با بیان اینکه بحث سرقت موضوع مهم دیگری است که ابتدا لازم است از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای کشف اموال مسروقه  و دستگیری سارقان باید تشکر کنم، افزود: اصولا موضوع سرقت التهاب‌آور است خصوصا سرقت از منازل که برای اعضای خانواده جدای از مشکلات سرقت اثاث منزل مشکلات روحی و روانی ایجاد می‌کند که برای پیشگیری از این مشکلات نیازمند انجام اقدامات بهنگام و کنترل اوضاع است که باید بسترهای وقوع سرقت را از بین برد.

 وی با تاکید بر موضوع مهم عدم خروج گندم از استان اظهار کرد: مطلقا نباید گندم از استان خارج شود چرا که در  شرایط کاهش برداشت گندم در استان، ابتدا باید نیاز استان تامین شود و بعد به خارج استان ارسال شود که نیروی انتظامی در بحث خروج گندم از استان و دستگاه‌های متولی گندم در جهاد کشاورزی و غله به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان گندم رئیس کل دادگستری رئیس کل دادگستری استان زنجان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رسولی زاهدان به دلیل این وضعیت تعطیل شد | تصاویر

دریافت 9 MB

کد خبر 845282 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • بازار رسولی زاهدان به دلیل این وضعیت تعطیل شد | تصاویر
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نبود توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی